کد خبر: ۳۹۶۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

پیروزی تمام مدعیان در لیگ برتر انگلیس

تمام تیم‌های مدعی، دیدارهای خود را در هفته پنجم لیگ برتر در روز شنبه با برد به پایان رساندند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفتم پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها آرسنال در ادامه بردهای خود در انگلیس توانست در زمین هال سیتی با نتیجه 4 بر یک به برتری برسد.

در این دیدار اولیویه ژیرو قبل از بازی با مصدومیت روبه‌رو شد و این بازی را از دست داد. همچنین اخراج جک لیورمور یکی از بازیکنان هال سیتی در نیمه نخست اخراج شد تا کار برای توپچی‌های لندن راحت باشد.

الکسیس سانچس 2 بار، تئو والات و ژاکا برای تیمشان گلزنی کردند. همچنین یک پنالتی را نیز سانچس از دست داد تا بیستمین سالگرد حضور ونگر روی نیمکت آرسنال با برد همراه باشد.

در دیگر دیدار لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی با 3 گل از سد برنلی گذشت. اسلام سلیمانی هر دو گل اول تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا خرید الجزایری لستر ارزش‌های خودش را خیلی زود نشان دهد. در ادامه، گل به خودی مدافع برنلی باعث شد تا بازی با برتری 3 بر صفر لسترسیتی به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی نیز در ادامه بردهای خود برابر بورنموث کار سختی نداشت و با 4 گل بورنموث را شکست داد. در این دیدار کوین دی بروینه روی یک ضربه ایستگاهی اولین گلش را به ثمر رساند. در ادامه نوبت به ایهناچو رسید تا در غیاب آگوئرو محروم بار دیگر ارزش‌های خودش را نشان دهد.

استرلینگ و گوندوغان نیز دیگر گل‌های سیتی را به ثمر رساندند تا شاگردان گواردیولا یکه‌تازی خودشان را در لیگ برتر به رخ بکشند.

همچنین وستهام در ادامه روند ضعیف خود با نتیجه 4 بر 2 برابر وست برومویچ شکست خورد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین