کد خبر: ۳۹۶۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

افزایش جدال لفظی میان ایران و عربستان سبب وقوع جنگ میان دو کشور می‌شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : مرتضی صفاری نطنزی پیرامون اینکه آیا افزایش جدال لفظی میان ایران و عربستان سبب وقوع جنگ میان این دو کشور خواهد شد اظهار کرد: انشاءالله که هیچ جنگی اتفاق نیفتد زیرا وقوع جنگ آسیب‌های زیادی را برای کشورها ایجاد می‌کند.

به گزارش میزان، وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت به دنبال درگیری و جنگ ناخواسته در منطقه نیست تصریح کرد: اگر کشوری قصد تعرض به ایران را داشته باشد ما هم بدون شک در مقابلش ایستادگی می‌کنیم و اجازه تعرض به خاک کشورمان را نخواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: نیروهای نظامی جمهوری ایران هیچگاه اجازه نمی‌دهند که کشوری نگاه چپ به حوزه منافع ملی و خاک کشورمان داشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه هیچ چیز درباره وقوع جنگ قابل پیش‌بینی نیست خاطرنشان کرد: آنچه به جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارد توجه به این نکته است که ایران هیچ‌گاه خواهان جنگ نبوده و نخواهد بود.

صفاری نطنزی با اشاره به عملکرد نادرست حکام سعودی در منطقه گفت: آنها طی چند سال اخیر باعث شدند که بسیاری از مردم منطقه در کشورهای مسلمان کشته شوند و یا آسیب‌های بسیاری را متحمل شوند از این رو در شرایط فعلی دولتمردان سعودی بهتر است به این اقدامات خود پایان دهند و گرنه بدون شک کشورهای مسلمان و در راس آنها ایران در مقابله با آنها وارد عمل خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین