کد خبر: ۳۹۶۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

وزارت ارشاد: تسهیلات ویژه برای درمان شجریان/ یالثارات مجوز فعالیت ندارد

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت بهداشت تسهیلات ویژه‌ای برای «محمدرضا شجریان» تدارک دیده و درمان وی در ایران ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «حسین نوش‌آبادی» در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت محمدرضا شجریان بیان کرد: طبق پیگیری خانواده ایشان و رضایت پزشکان در آمریکا، آقای شجریان به تهران منتقل شد و با توجه به تسهیلات ویژه‌ای که وزارت بهداشت تدارک دیده، درمان‌شان در کشور ادامه دارد.

او درباره اینکه آیا در صورت بهبود حال این هنرمند امکان برگزاری کنسرت فراهم می‌شود یا خیر؟ گفت: شرایط جسمانی ایشان اجازه چنین کاری را نمی‌دهد که چنین چیزی مطرح شود و البته درخواستی هم نبوده است. در حال حاضر سلامتی ایشان بسیار مهم است و خانواده هم همین را دنبال می‌کنند. هرچند شجریان با توجه به شایستگی‌های خود در مجامع هنری حضور دارد و این نقش را خوب ایفا می‌کند. او توانسته نماینده خوش‌نامی برای موسیقی ایران و ادامه راه پدرش باشد.

"یالثارات" مجوزی برای فعالیت ندارد


سخنگوی وزارت ارشاد همچنین در این نشست گفت: موضع وزارت ارشاد درباره هتاکی‌های نشریه یالثارات قبلا اعلام شده و همان نظر هیات نظارت بر مطبوعات است که مجوز انتشار این نشریه را لغو و از فهرست نشریات دارای مجوز خارج کرده است. لذا این نشریه را به لحاظ قانونی جزو نشریات دارای مجوز نمی‌دانیم.

او ادامه داد: این لغو مجوز در هیاتی صورت گرفته که اعضایش متشکل از نمایندگان سه قوا و حوزه علمیه هم است و این موضع را همچنان اعلام می‌کنیم. البته برخی هنرمندان با توجه به هتک حرمت صورت گرفته شکایت کرده‌اند که براساس وظایف قوه قضاییه به آن رسیدگی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین