کد خبر: ۳۹۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

ناظم الشریعه: به بازیکنانم گفته بودم حماسه‌سازی کنید/ تازه اول راه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من در جلسه فنی به بازیکنان گفتم مثل بازی ایران و استرالیا حماسه بیافرینید و آن‌ها هم با برد برزیل تاریخ سازی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی شیرین فوتسال ایران مقابل برزیل و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم. بازیکنانم امروز تاریخ سازی کردند. من در جلسه فنی به آنها گفتم مثل بازی ایران و استرالیا حماسه بیافرینید.

وی ادامه داد: به بازیکنانم قبل از بازی گفتم مطمئنم امروز می‌توانید تاریخ ساز فوتسال ایران باشید، بدعت خوبی برای تغییر نگرش‌ها به فوتسال ایران بگذارید و برای آینده فوتسال راه جدیدی باز کنید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه با اشاره به اینکه این پیروزی در روز تولدش بدست آمد، افزود: این بهترین هدیه تولدم در تمام عمرم بود. بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و واقعا از جان مایه گذاشتند. این برد را به مردم ایران و مخصوصا مربیان ایرانی تبریک می‌گویم، چون من نماینده مربیان ایران در تیم ملی هستم؛ چه آن‌هایی که حمایت کردند و چه آن‌هایی که انتقاد کردند. این پیروزی برای مربیانی است که این بازیکنان را پرورش دادند و ما فقط یک هماهنگ کننده هستیم.

وی تصریح کرد:‌ ما روز به روز بهتر می شویم. من قبل از جام جهانی مدام می گفتم بازی تدارکاتی کم داریم، اما بازی‌های مرحله گروهی برای ما حکم تدارکاتی پیدا کرد و روز به روز بهتر شدیم. با این حال الآن مصدوم زیاد داریم اما امیداورم به بازی با پاراگوئه برسند.

ناظم الشریعه در پایان درباره دیدار بعدی ایران مقابل پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی به ایسنا گفت: من به این تیم ایمان دارم و مطمئن باشید در بازی بعدی هم مثل بازی امروز از جان و دل بازی خواهیم کرد. مقابل برزیل همه تلاش کردند. من می‌خواهم از همه رسانه‌ها و دستیارانم در کادرفنی تشکر کنم. ما تازه اول راه هستیم و کارمان خیلی سخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین