کد خبر: ۳۹۷۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

مشاور لاریجانی: دو جزیره ایران در اشغال امارات است /سخنان ولیعهد عربستان لاف و گزافی بیش نیست

مشاور رییس مجلس گفت: کشورهای مرتجع عربی باید بدانند که دو جزیره ایرانی به نام‌های " آریانا" و "زرکوه" در اشغال امارات است و اینکه ما صبوری می‌کنیم دلیل نمی‌شود که آن‌ها گستاخی پیشه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
میزان نوشت: منصور حقیقت‌پور با اشاره به اظهارات مضحک ولیعهد عربستان سعودی در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر ضرورت واگذاری جزایر سه گانه از سوی ایران به امارات اظهار کرد: بدون تردید سن ولیعهد عربستان به او اجازه نمی دهد که پیرامون تاریخچه و پیشینه جزایر سه گانه و تعلق این جزایر به سرزمین ایران  نکته ای بداند و سخنان او لاف و گزافی بیش نیست.

وی در ادامه با اشاره به اشغال دو جزیره ایرانی از سوی امارات متحده عربی گفت: کشورهای مرتجع عربی که با سردمداری حاکمان سعودی مدام به صورت دروغین بر تعلق جزایر سه گانه ایرانی به امارات سخن سرایی می کنند باید بدانند که دو جزیره ایرانی به نام های " آریانا" و "زرکوه" در اشغال امارات است و اینکه ما در این زمینه صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم دلیل نمی شود که آنها گستاخی پیشه کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به روند رو به افول سیاسی و اقتصادی رژیم مرتجع سعودی بیان کرد: بی تردید رفتارهای خودسرانه و گستاخانه های سعودی ها موجبات فروپاشی و اضمحلال آنها را فراهم می آورد و قطع به یقین تاریخ صدای شکسته شدن استخوان های اراذل حاکم بر حجاز را خواهد شنید.

حقیقت پور با اشاره به سخنرانی امروز رئیس جمهور در هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل بر ضرورت استفاده از این فرصت برای شناساندن رویکرد خصمانه سعودی ها تاکید کرد و افزود: تمام جریانات فتنه گر و تروریستی در منطقه از آبشخور رژیم سعودی نشات می گیرند و حتی اخیرا نیز اسناد دست داشتن کارگزاران و شاهزادگان سعودی حادثه یازده سپتامبر افشا شده است بنابر این ایران باید در مجمع عمومی سازمان ملل برای ایجاد یک اجماع علیه رژیم متجاوز سعودی تلاش کند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت اتخاذ دیپلماسی تهاجمی از سوی دولت یازدهم در قبال رژیم سعودی و کنار گذاشتن رویکرد سازشکارانه در قبال این رژِیم متجاوز خاطر نشان کرد: باید پشت پرده ی غده ی سرطانی وهابیت که دوقلوی غده ی سرطانی صهیونیست محسوب می شود برای جهانیان افشا شود و به همین منظور ضرورت دارد تا دولتمردان از بستر ایجاد شده در فضای عمومی سازمان ملل جهت افشا نقش مخرب سعودی ها در صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی استفاده کنند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
اينكه دولتمردان ايران در مورد زياده خواهي كشورهاي عربي سكوت اختيار كنند باعث ميگردد آنها گستاخ تر شده و هر بار با گستاخي بيشتر حرف هاي بزرگتر از دهانشان بزنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین