کد خبر: ۳۹۷۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

مایلی‌کهن: هتل اوین رفته‌ام و از چیزی نمی‌ترسم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: گردن‌مان از مو باریک‌تر است اما اجازه نمی‌دهیم برخی افراد مشهور به مارمولک، سوسک و تارعنکبوت به وجهه شهرمان و استان گیلان خدشه‌ وارد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، به مایلی‌کهن: هتل اوین رفته‌ام و از چیزی نمی‌ترسمخانواده عزیز جانبازان و شهدا تبریک می‌گویم که با جان خودشان باعث شدند ما در آرامش زندگی کنیم. باید یک تبریک جانانه هم به تیم ملی فوتسال و مربیان ارزنده‌شان بگویم. آنها نشان دادند که استعداد ایرانی ناب است و اگر به آنها بها داده شود می‌توانند استعدادشان را بروز بدهند.

وی ادامه داد: بازی با مس کرمان سخت بود، این تیم شش مساوی داشت و تا به امروز باخت نداشت و یک پیروزی هم داشت. بازیکنان ملوان با دل و جان‌شان کار کردند و توانستند تماشاگران‌شان را خوشحال کنند. 2 گل خوب زدیم و یک گل در دقایق نامناسب خوردیم که در ادامه بازی توانستیم با هوش بازیکنان مسابقه را اداره کنیم و سه امتیاز ارزشمند بازی را بگیریم.

به گزارش ایلنا، سرمربی ملوان در مورد هواداران تیمش گفت: هواداران یار دوازدهم هر تیمی است و تمامی هواداران خوب بودند و دست‌شان درد نکنند اما یکی دو نفر هستند که در تمرین ملوان حضور پیدا کردند که فرهنگ‌شان در حد فرهنگ بالای مردم گیلان نیست. یکی از آنها توهین کرده بود که از طریق مقام‌های قضایی پیگیری کرده‌ایم. استان گیلان همیشه به فرهنگ غنی‌اش مشهور بوده اما یک عده تماشاگر نمی‌گویم تماشاگرنما اما تعدادشان زیاد نیست اگر حرمت‌ها را زیر پا بگذارند با آنها برخورد می‌کنیم. دو سه تماشاگر بعد از تمرین بازی با گل گهر سیرجان حرکت ناشایستی کردند که اسامی‌شان هم معروف به مارمولک و سوسک و تارعنکبوت است، با این امر مقابله می‌کنیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم. گردن‌مان از مو هم باریک تر است اما اجازه نمی‌دهیم این افراد به وجهه شهرمان و استان گیلان خدشه‌ وارد کنند. این یک واقعیت است.

وی ادامه داد: من از چیزی نمی‌ترسم هتل اوین هم رفته‌ام از چیزی نمی‌ترسم. اگر این افراد آگاه نشوند بقیه تماشاگران آنها را بیرون می‌کنند و در جمع‌شان راه‌شان ندهند. بازیکنان ما اگر اخطار گرفته اخطار فنی گرفته است نه اخطار توهین به داور، تیمی ما ریشه دار است و برخی نباید فکر کنند همه کاره شهر هستند و شهر به اندازه کافی مدیر و مسئول دارد و این افراد از تار مارمولک و عنکبوت بیرون بیایند.

سرمربی ملوان در مورد اینکه این تیم در خارج از خانه ضعیف نتیجه گرفته است گفت: ما خارج از خانه چند بازی پشت هم شکست نخوردیم. نمی‌خواهم بهانه بگیرم. برای رفتن به سیرجان 18 ساعت در راه بودیم در مقطعی حتی پول هواپیما هم جور نمی‌شد. ما با اتوبوس راهی تهران شدیم و 13- 14 ساعت در راه رسیدن به سیرجان بودیم. با وجود احداث یک ورزشگاه مدرن در سیرجان اما زمین چمنش سنخیتی با آن ورزشگاه زیبا نداشت و چمنش مثل موکت بود. البته باید بگویم تیم ما 5 روز قبل از مسابقات استارتش خورد و نتایج خوبی تا الان گرفته ایم. یک برد و یک مساوی خارج از خانه هم داشتیم. در مجموع بله در خارج از خانه ضعیف‌تر از داخل خانه نتیجه می‌گیریم و باید این مساله را حل کنیم.

مایلی‌کهن در مورد حضور در جام حذفی گفت: برخی دوستان می‌گویند بهتر است با تمام توان در این مسابقات شرکت نکنیم اما معتقدم این مسابقات مثل مسابقات تدارکاتی می‌تواند برای ما مفید باشد و از بازیکنان جوان‌تر می‌توانیم در آن استفاده کنیم.

وی در مورد وضعیت تیمش گفت: در مجموع بازیکنان ما خوب بودند و یک مسابقه سخت در سیرجان داشتیم و زمان استراحت تیم ما هم کم بود و بازیکنان ما با تمام وجودشان تلاش می‌کنند و وقتی گل را در بازی امروز خوردیم تیم ناخودآگاه به فکر حفظ نتیجه می‌افتد حریف قابل قیاس با ما نیست از نظر هزینه‌هایی که می‌کند و یک تیم لیگ برتری است. اکثر بازیکنان این تیم هم سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند. مثل فرزاد حسین‌خانی،  و شهداد نژاد و بازیکنانی مثل دغاغله و محسن دلیر را هم گرفته‌اند و هزینه زیاد کرده‌اند اما ما در تست بازیکن گرفته‌ایم. 

وی در مورد اینکه اردشیر پورنعمت مدیر آکادمی باشگاه ملوان شده، گفت:ارتباطی با من ندارد که بتوانم صحبت کنم. یک سفر در خدمت پورنعمت بودم و ایشان مدرس آسیا هم هستند و به مدیر قبلی هم خسته نباشید می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین