کد خبر: ۳۹۷۸۹۱
تعداد نظرات: ۱۷۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
اظهارات جدید و عجیب حسن عباسی:

هیچ پیامبری شرایط امام‌خمینی را نداشت/رتبه نخست عربستان و ترکیه در زنازاده‌گی/با ساخت ۴۰۰ هتل پنج ستاره، می‌خواهند نفوذ کنند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: می‌خواهند ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و ازاین طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.
آفتاب‌‌نیوز : حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده بودن به تغییر کردن است و ما مامور به تغییر در خود هیچ پیامبری شرایط امام‌خمینی را نداشت/رتبه نخست عربستان و ترکیه در زنازاده‌گی/با ساخت ۴۰۰ هتل پنج ستاره، می‌خواهند نفوذ کنندهستیم؛ جامعه امروز بیش از هر زمانی این را نیاز دارد. زیرا اگر در زمان هر نبی انسان به یک مصیبت و گناه مبتلا بود، و برای یک مفسده یک نبی می‌آمد، امروز عصری است که همه خباثت‌ها در مفهومی بنام آمریکا جمع شد و حضرت امام تعبیر ام الفساد را برای او به کار برد؛ پدیده‌ای که انقلاب اسلامی با آن در افتاد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایلنا، اهم سخنان عباسی به شرح زیر است:

*هیچ پیامبری شرایط ده ساله حضرت امام را نداشت حتی حضرت سلیمان نیز شرایطش مثل شرایط امام نبود. هیچ پیامبری نیز چنین شرایطی نداشت که مردمش همیشه این‌گونه در صحنه باشند.

*امروز مهمترین مساله ما در دوره زعامت مقام معظم رهبری، جهاد کبیر است و ما باید لیستی از مصادیق تبعیت از کفار تهیه کنیم و موظف باشیم از آن‌ها تبعیت نکنیم و این‌گونه به عرصه جهاد کبیر وارد می‌شویم؛ امروز حرکت عاشورایی یک انسان موحد فهم دقیق جهاد کبیر است. وقتی رهبری می‌فرماید من انقلابی‌ام، یعنی همه انقلابی باشند، حوزه، سپاه، دانشگاه، اقتصاد، جامعه و ....

*زنجیره سلاح‌های اسرائیل حدود ۳۰۰۰ نوع است، ولی حماس با ده نوع از سلاح‌های ما جلو آن‌ها مقاومت کرد و پیروز شد و این توان ما در صنعت موشک را می‌رساند و به دلیل روحیه انقلابی حسن تهرانی‌مقدم‌ها بود، اما یک نفر انقلابی در صنعت خودرو نداشتیم که این صنعت را متحول کند. اگر یک نفر انقلابی در صنعت خودرو داشتیم الان باید ماشین ایرانی در کشورهای اسلامی افتخار می‌افرید.از آمریکای لاتین تا کشورهای منطقه دنبال این هستند که ما چیزی تولید کنیم تا از ما بخرند.

*چرا ما در صنعت دستمان را دراز می‌کنیم جلو دشمن و افتخار می‌کنیم که خارجی‌های برای ما کارخانه بزنند؟ چون کسانی که پشت این سیاست‌ها هستند، انقلابی نیستند.

*جهاد کبیر یعنی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، کالای امریکا و انگلیس را نخریم و ملت را باید از این کالاها مستقل کرد. حرکت در استقلال ملت از این کالاها، عین جهاد کبیر در عرصه اقتصاد است. عزت شرف و هر چه بود را روی میز گذاشتیم تا به ما چرخ هواپیما بدهند! نمی‌شد ما خودمان هواپیما درست کنیم؟ چرا از این روحیه‌ها در کشور وجود ندارد؟

*استاد دانشگاه سر کلاس درس دم از پیشرفت غرب می‌زند و می‌گوید جهان پیشرفته، و نوعی از خودباختگی علمی را به دانشجو القا می‌کند.کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنا زاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟ چرا فقط روی این پیشرفت تکیه می‌کنیم؟ پیشرفتگی ما در این است که ملت ما حلال‌زاده است.

*بر اساس آمارهای رسمی ، ۶۶ درصد جمعیت برزیل حرام‌زاده است. در اروپا فرانسه با ۵۶ درصد حرام‌زاده‌اند در سوئد۵۵ درصد. امریکا و انگلیس با ۴۱ و ۴۹ رتبه های بعدی هستند.

*عربستان و ترکیه رتبه های نخست منطقه را دارند و ایران جزو کشورهای سفید در این قضیه است. این نماد پیشرفتگی و توسعه یافتگی است ولی در تئوری های جامعه شناسی و توسعه تدریس نمی شود.ما چیزهایی داریم که می خواهیم بگذاریم زمین تا او به ما چهار تا تکنولوژی بدهد.

*فارغ التحصیلان شریف چه گلی به سر مملکت زدند؟چرا از دانشگاه ما فارغ التحصیلی مثل حسن تهرانی مقدم بیرون نمی آید؟ چرا دانشگاهیان ما کاری نمی کنند؟

*یکی از سلسله شبکه‌های ترویج فساد اخلاقی توسط سپاه ردگیری شد و در کانادا دستگیر شد، این شخص دانش آموخته دانشگاه شریف بود، پس از دستگیری، بیش از ۷۰۰ دانشجو و دانش آموخته شریف در نامه ای که نام و امضایشان پای آن بود به دستگیری این فرد اعتراض کردند.

*از این دانشگاه چه می خواهد بیرون بیاید وقتی دانشجویان ان از یک مفسد اخلاقی که عامل ویرانی خانواده های زیادی بود، دفاع می کنند؟ نباید انتظار داشت که بتوانند موشک و خودرو درست کنند.

*رئیس سابق دانشگاه شریف جلو استادش که وزیر انرژی آمریکاست دو زانو می نشیند و همه چیزمان را در هسته‌ای می دهد بعد میگویند چیزی بدست نیاوردیم. اگر خطری برای دشمن نداریم، هنوز انقلابی نشده ایم

*خطری که دانشجویان انقلابی باید با آن مبارزه کنند این است و باید در این میدان جهاد کبیر به این برسیم که چطور همین علم را در همین دانشگاه ها بگیریم و شهریاری و تهرانی مقدم و کاظمی آشتیانی بشویم.چون شهریاری کسی است که صرفا به فیزیک دان بودنش تکیه نمی کند. تفسیر تسنیم را در مسیر ثابت خانه تا دانشگاه در ماشینش می‌شنود و روی مطالعه قرآن کار می کند، چرا دشمن شهیدش می‌کند؛ چون قلبش را به قرآن سپرده است. اگر کسی نیستم که دشمن نمی اید مارا شهید کنید هنوز انقلابی نیستیم که برای دشمن خطر داشته باشیم.

*سیاست تعامل شکست خورد. رفتند با کدخدا تعامل کردند گفتند تعامل ستیزها بروند به جهنم. اولین تعامل ستیز خداوند است که ما را از تعامل با شیطان بر حذر داشت.

*دومین تعامل ستیز بعد از پیامبران و ائمه ، امام (ره) بود که گفت رابطه ما با امریکا رابطه گرک و میش است. رهبر معظم انقلاب نیز به آقایان گفتند بروید اما من خوشبین نیستم؛ سه سال رفتند و مذاکره کردند تا الان که دشمن از سیاسیت تعامل سیاست تسلیم را می خواست که نه اقا و نه جریان انقلابی و بسیج زیر بار نمی روند.

*در نشریه راهبرد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سال ۸۵ منتشر شد که ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی باشیم و نه انقلاب اسلامی تااز این طریق بتوانیم در داخل به تولید ثروت برسیم. نوشتند: ما انقلاب کردیم که به جمهوری اسلامی برسیم دیگر به عقب نباید برگردیم.

*آمریکا اخیرا چند هزار صفحه از مذاکرات آقایان در سال ۶۵ با آمریکایی‌ها و مک فارلین منتشر کرد. همه جزئیات را ضبط کرده بودند حتی سخنان رد و بدل شده در راهروها را، اما از طرف ما کسی نبود که ضبط کند. با بررسی این اسناد متوجه می شویم که تبعیت از کفار چه دستاوردی برای ما دارد. سی سال پیش چه کلاهی سرمان رفته و چه دست دشمن داریم که امروز برخی جاها کوتاه می‌آییم؟

*سیاستمدار اگر دستش زیر ساطور دشمنش باشد، ملتش زیر فشار قرار می‌گیرد. حرف‌هایی که قبلا در جلسه محرمانه با دشمن می‌زدند امروز در تریبون رسمی کشور دارد گفته می‌شود. وزیر داریم مدام پشت تریبون ها می‌گوید درد ما فقط با لیبرالیسم درمان می‌شود؛ لیبرالیسمی که در ارپا و امریکا شکست خورده است.

*۱۵ سال پیش در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص در سال ۸۰، بر روی سیاست درهای باز چین کار کردند و ما حصل آن انتشار کتابی به نام «چین نو» بود که اصلاحات چینی را در کشور آغاز کردند.در مهر ۸۰ گفتم دوره اصلاحات در حال اتمام است و دوره اصلاحات چینی شروع شده است. دو سه سال پیش در این دولت این سیاست را اجرایی کردند و کلاهی سر دولت رفت.

*قرار بود کشور را با برجام و تعامل به سمت سیاست درهای باز چین ببرند اما آمریکایی ها از امسال ما را به سمت سیاست درهای باز تایلند هل دادند. تایلند در منطقه نا امنشرق اسیا امن ترین منطقه بود و با باز کردن درهای تایلند به هتلهای پنج ستاره و جذب گردشگر از طرق مختلف، صنعت گردشگری این کشور را از ان شیوه ای که مد نظرشان بود رونق دادند و الان دارند این سیاست را در ایران پیاده می کنند.

*قرار است با این سیاست ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و ازاین طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.استان کهگیلویه و بویراحمد استان بکر فکری و اعتقادی ماست حواستان به این استان بومی اصلی ما باشد. کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های فرهنگی اصلی ماست که دست نخورده است و باید برای حفظ آن تدبیری اندیشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۷۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
17
269
واقعا به این مملکت باید تاسف خورد که دکتر و استادش امثال این آقاست.

این جماعت مثل بالاسریشون در توهم دشمن اند. چون چیزی برای ارائه ندارن دائما دارن تقصیر رو به گردن دیگران و دشمن فرضی میندازن.
پاسخ ها
مجید
| United States of America |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
از این و رائفی پور خرافات و کلمه نفوذ رو بگیری دیگه چیزی واسه ارائه ندارن ، آب کم میشه میگن بد حجابیه ، آب زیاد میشه سیل میاد بازم بد حجابیه ، باقی مشکلات مملکت هم که همش نفوذ دشمنه و مسئولین بی دانش و بی تخصص هم هیچ تقصیری ندارن.
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
اقا تک تک سطرهای حرفش یه جواب قاطع داره و مطالب این بنده خدا بسیار کوته بینانه و بیسوادی محض کی به این دکترا داده کدوم دانشگاه ؟ چرا شما هر خضعبلاتی رو باز نشر میکنید حرفهای این خوراک احمدی نژادهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
برادر مجيد سوادت كمتر از اونيه كه درباره رائفي پور نظر بدي
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
برادر ناشناس ، رائفی پور علامه دهر نیست که نشه درباره اش نظر داد . شما سعی کن خودت بری دنبال حقیقت نه که حقیقت رو یکی دیگه توی گوشت زمزمه کنه.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
این همه دانشمند و صاحب نظر توی تاریخ بوده آخر حرف همشون هم این شده که ما هر چی بیشتر تحقیق و مطالعه میکنیم بیشتر میفهمیم که چقدر نمیدااااانیم !!! ولی به حول قوه الهی این دو استاد هیچ سوالی در هیچ زمینه ای رو بی جواب نمیذارن. فقط هم هدفشون جواب دادنه ، با ربط و بی ربطش مهم نیست.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
حشن جان اخه چی بگم من
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم...
اما افسوس که تو از سخنم نمی گیری جز ملال...
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
در احادیث نقل شده که شیطان برای گمراه کردن انسانها دو خواسته اساسی دارد
سهیم شدن در خوراک روزانه و دیگری سهیم شدن در فرزندان
چون در صورت تحقق این دو موضوع انسان فکرش همان فکر شیطان و گفتارش همان گفتار شیطان و عملش همان عمل مورد قبول شیطان است
نظام آفرینش بسیار پیچیده تر از چیزی است که امروزه به آن پرداخته میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
140
19
ماشا الله حسن عباسی یه عده حاضرن برای خودشون مملکت رو هم به باد بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
ماشالله به شما که فرقی بین خزعبلات و حقیقت رو درک نمی کنی! مشالله به عباسی که هنوز نمیدونه حلال زادگی در فرهنگ های مختلف تعابیر خاص خودش رو داره. واقعا آفرین به اون آدمایی که میشینن پای حرفای این آقا و "در و گوهر" می شنوند!! و البته صد آفرین و ماشالله به اون دانشگاهها و مراکزی که اینجور اشخاص رو برای سخنرانی!! دعوت می کنن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
اون قسمت اگه آمارهای کشورهای غربی است قابل تامله ولی اگه آمارهای ایرانی است آخه ونتیجه آمارگیری های هیچکدوم از سازماناش با هم جور در نمیاد شما می تونی با این آمارها نتیجه گیری کنی؟
نیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
90
15
واقعآ بعضی چیزهایی است که ملت باید هوشیار باشند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
آقا من اشتباه مثبت دادم از وجدان بشر عذر میخوام
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
ملت از اون چیزی که امثال این آقای به اصطلاح دکتر فرض میکنه بسیار باهوش تر و نکته سنج هستند.
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
طفلكي دانشجو كه بايد به ... يك متوهم ...گوش بده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
13
154
واقعا هنر می خواهد این همه آسمان به ریسمان بافتن. چه اشخاصی استراتژیست شده اند!
فربد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
12
158
این آقا. طفلک میخواد یه جوری خودش رو مطرح کنه و بگه من آدم مهمی هستم.
اذیتش نکنید. چیزی تو دلش نیست......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
چیزی تو مغزش هم نیست.
ابوطالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
4
124
چرا در مورد دزدی و چپاول که کل کشور بآن آلوده است سخنی نمیگویند
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
حاج آقا ابوطالب. لطفا اول اطلاع داشته باش بعد صحبت کن. این آقا تو همه سخنرانیهاش به بحث دزدی ها اشاره میکنه. بعدش هم عمده دزدی ها زیر سر عزیزان لیبرال و غرب دوست هستش.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
اشتباه کردم مثبت دادم نظری ندارم
يك بسيجي
| - |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
دوست عزيز محمدرضا جان شما درست ميگي مشروط به اينكه احمدي نژاد ليبرال محسوب بشه
يا درمعاني واژگان ليبرال و اصولگرا تغييرات بزرگي ايجاد شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
4
76
سلام، خوبی؟ بهتری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
82
وااای این حرفارو...؟!!! واقعااین حرفاشنونده هم داره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
80
صد در صد اين ....توهم ..دارند يا ..!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
توهم چیه یه دفعه بگو غول و دیگ به سر هم خرافاته حتما باید بیان گوشتو گاز بگیرن متوجه بشی افسانه نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
87
نون مفت میخوری باید هم از این حرفا بزنی اگر واقعا تونستند سرمایه گذار جذب کنند که 400 هتل پنج ستاره در کشور تاسیس کنند من ایرانی دستشون رو میبوسم. میدونی چند صد هزار شغل در کشور ایجاد می شود؟! میدونی که ترکیه با توسعه گردشگری از خاک به افلاک رسید؟! ظاهرا نون خوردن شما در خلاف نون خوردن ملت ایران است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
84
بعنوان یه درمانگر اعتیاد با سابقه 15ساله در این شغل،قسم یاد میکنم که مواد مورد مصرف این آقا در ایران تهیه و توزیع نمیشود و فقط از تولیدات کشور کره شمالی ست
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
همین حرفارو میزنید که دکترو ناراحت میکنید دیگه ،آقا چرا ...؟ ما باید خودمان در این عرصه به خودکفایی برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
76
اين آقا به پيامبران توهين كرده و مرتد است
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
خوب فتوا می دی!!!!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
72
ایشون وهمفکراشون برای کشور ایران از زلزله 10 ریشتری هم خطرناک ترن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
متاسفانه این زلزله مدتهاست که اومده
جانباز مستاجر بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
53
دیدنیه پامنبری های این استرات ! ببینید اونها چه زیر خاکی هایی هستند !
پاسخ ها
جانباز مستاجر بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
سانسور نکن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
8
54
مارادونا رو ول كن غضنفرو بگيريد...
چي ميگهههههه اين
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
50
هروقت کم می آره دم آمریکارو می گیره ....
مسافرتنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
52
این بد بخت دو ساعت آسمان ریسمان به هم می بافه كه ثابت كنه بیسواد هست و بیسوادی را پاس می دارد
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
53
8
ببر تهران حسن عباسی

تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
ببر مشمشه گرفته.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
بچه گربه شاید باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
54
دیوانه به معنای واقعی.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
32
دکتر اشتباه نمی کنی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
7
44
آقا این حالش خوب نیست مواظبش باشید من نگرانشم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
امروز اتفاقی تلوزیون نگاه می کردم یه برنامه ای که رنجبران مجریش بود و مهمانش دکتر صالحی رییس انرژی اتمی و رییس سابق دانشگاه شریف که جناب دکتر!! عباسی ایشان رو ! جایی از برنامه همسر دکتر شهریاری شهید که عباسی ایشان را به رخ صالحی می کشد چه تعابیری شخصا و نیز از قول دکتر شهریاری در وصف صالحی می کردند و چه ارتباط عاشقانه ای بین ایشان بوده. همین یک نکته آیا کافی نیست که یک عقل سالم به ناخوشی حال عباسی پی ببرد؟ آیا اگر شهید شهریاری زنده بود همین طور مورد خطاب جناب دکتر عباسی قرار نمی گرفت و تهمت نمی شنید؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
6
37
این یارو مریضه ولشکنی .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
5
45
پیامبران و امامان درس ادب یاد میدادند و بکسی و یا مردمی القاب زشت نمی دادند
مجید
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
5
39
یه عمر تبلیغات سد سازی میکردن و فخر میفروختن ، حالا که زدن خشک کردن ایرانو میگن اشتباه بوده . پس فردا هم میگن این نفوذ دشمن بوده که توطئه کرده ما سد بسازیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
6
41
أمثال حسن عباسي دنبال اين هستند مردم عقب افتاده و نادان بمانند كواه اين هم صحبتي است كه ايشان صريحاً فارغ التحصيلان قوي ترين دانشكاه فني جهان از حيث حضور نخبكان علمي را نفي ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
دانشگاه شریف فقط دانشجو برای آمریکا تربیت می ند که برود مه بماند و خدمت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
5
33
واقعن دکتره؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
6
40
و تو می مانی و حسین شریعتمداری کیهان و گویی ها! تو خود را پیرو کدام پیامبر می دانی آقای عباسی! که این گونه در مورد مردم دیگر کشورها بی پروا تهمت حرام زادگی می زنی! پیامبر رحمت اسلام از شما و داعش به که پناه ببرد که اسلام را اینگونه رواج می دهید خشن و خشک! تعصب تا کجا می تواند ذهن آدم را تیره و تار کند تا هر آنچه از دهان نا مبارکش می آید نفرت پراکنی کند! وای به فردای قیامت شما که اینگونه مدافع اسلام خدا و پیغمبر هستی! شیطانی در لباس آدمیزاد
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
جیگر جون. آمار رسمی سازمان ملل هستش برو تو سایتش.
Triumph
|
Netherlands
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
46
9
خیلی گزارشت رو خرد خرد و احمقانه نوشتی آفتاب نیوز...

مشخصه که میخوای بی منطقی رو به مخاطب القا کنی... .
توصیه میکنم افرادی که این صحبت ها رو خوندن و نقد داشتن حتما فایل های صوتی و تصویری سخنرانی های ایشون رو کامل گوش کنند بعد قضاوت کنند... چون خیلی ناشیانه این گزارش نوشته شده و کلا صحبت های دکتر عباسی خیلی ناواضح بیان شده....

التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
آخي دكترررررر چقدر مظلومه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
شرط می بندم تو خیلی بی سوادی که داری از این عباسی که جنونش از قیاقفه ش هم معلومه دفاع می کنی
اخه مومن این بابا اصلا نمی دونه داره چی میگه
به خدا به شماهایی که از ش دفاع می کنید می خنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
5
37
بعنوان یک فارغ التحصیل شریف فقط یک سئوال دارم ماشین های ساخت داخل را با انواع خارجی میشود بسادگی مقایسه کرد حال ایشان موشک ها را بر چه اساسی مقایسه میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
6
30
خدايا يعني هيچ كس نيست جلو اين اقا را بگيره دوست داشتم امام رحمت الله عليه زنده بودند و مي ديدم چه واكنشي نشون مي دادن به اين حرفها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
همون واکنشی که به فخرالدین حجازی نشون داد.میگفت حرف نزن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
3
22
جناب دکتر 8سال دولت دست فردی بود که شما سینه چاکش بودی چرا رهنمود های جنابعالی عملی نکردو شماهم ایوب وارصبرکردی؟
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
3
20
فکر کنم مواد مخدر فوق قوی وارد بازار شده!!! تو را خدا به ما هم معرفی کن نا بشناسیم! آقای عباسی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
5
3
لطفا احساسی کامنت نزنید کمی تحقیق نیازه عزیزان ... همه پیامبران برای عدل و حکومت اسلام و هزار کار دیگر قیام کردند و مبعوث شدن که مهمترین آن پیامیر عزیز ما که فرمودند: بعثت لاتمم مکارم الاخلاق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
9
حرفهای این شخص تازگی نداره و قبلا هم از این جور زیاد گفته
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
3
14
خیلی دوست دارم این آقای عباسی وزیر امور خارجه می شد یا بشود ...یعنی ای خدا میشه ...بعد شاهکارهای اورا به تماشا بنشیم وسرمست از شنیدن تحلیل هاوطرح هاوبرنامه های منحصر بفردشان در روابط بین الملل...اصلا من در عجبم چرا مملکت رانمیدن دست امثال این آقا سی سال که هی داره حرف می زنه بابا یکی گوش کنه ،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
19
شماو دوستانتون دردولت پاک با بالاترین درامد چن تا چرخ هواپیما و خودروی ملی ساختید. اصلا اهل تولید هستین یا فقط مفت خوری و شررو ور گفتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
10
استاد عباسی :هیچ پیامبری نیز چنین شرایطی نداشت که مردمش همیشه این‌گونه در صحنه باشند.
شما ها که در آخرین انتخابات به رای دهندگان نسبت ضد انقلاب و اجنبی دادید.
ضمنا از استاد خواهش می کنم احترام اساتید را نگهدارند اساتید نه تهمت می زنند نه تناقض در گفتاردارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
22
2
خیلی مردی عباسی.
سقراط حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
20
پناه می برم به خدا از این بشر که بخاطر لقمه ای نان چه ها می کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
27
3
خدایی اگر امثال شما برادر بزگوار نبود این این اهالی فتنه کشور را تحویل امریکا میدانند خدا نگهدارت برادر عباسی بگذار خانیین هر جه میخواهند دلشان خوش باشد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
1
فقط چنین سخن میگوید.
رفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
15
برادر به چه زبانی باید به شماگفت حرف زیاد نزن انسان هایی که زیاد حرف میزنند فکر نمیکنند پس کمترحرف بزن یک استاد ساعت ها فکر می کند تایک ربع حرف بزند کم عقلی هم انذازه دارد
ناریلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
11
جواب علی معرف : بله ببره ولی ببر کاغذی و کارتونی ،چواب ناشناس : دکتر؟ قبلاً خودش گفته دکتر به مدرک نیست پس دکترایشان نیز شفایی است.
حقیقتگو
|
Singapore
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
3
15
این آقا زمانی دانشجوی کارشناسی بود و از عنوان دکتر استفاده می کرد و حال نیز با رانت مدرکی برای خود دست و پا کرده. تنها هنرش آسمان ریسمان بدون نیاز توجه به واقعیت ها است.
Max
|
Germany
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
16
ساديسم داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
نه برادر بیماریش اینقدر شدید نیست یک دوره درمان یک ساله فقط باقی مانده
علیمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
16
ای کاش بعضی ها خفخون میگرفتند تا مملکت آرام بشه!
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
18
حالا این آقا که نعوذ بالله میگه هیچ کدام از پیامبران ما شرایط امام خمینی را نداشتند و هزار ان حرف مفت دیگر نباید ممنوع البیان و قلم بشه؟ و صاحبان خرد و اندیشه که بیشتر مردم تشنه ی ملاقات با آنها هستند،باید جملات احساسی این باصطلاح استاد دانشگاه را گوش کنند و از دیدار معشوق زنده ی علمی و فلسفی و...محروم باشند؟اقعا باعث تاسف است برای این استاد دانشگاه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
اگر هرکس را ممنوع البیان و یا قلم کنید از کجا متوجه توهم و تحچر شویم باید حرف بزنند تا مردم همه را بهتر بشناسند و خودشان طرد کنند این تهی مغز ها را.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
26
3
درود بر استاد حسن عباسی حسن عباسی یه طرف بقیه اساتید همه دانشگاهها یه طرف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
ایشان هم بستری بوده با دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
از کوزه همان برون تراود که در اوست!
شاهزاده صفوی
|
Canada
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
20
زیاد نه 5نفر با تفکر این بابا کافیه تا یه کشور نابود کنه وبه خاک سیاه بنشونه خدایا ایران مارا از شر این جماعت .....حفظ کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
2
14
این بنده خدا اولا دکتر نیست با این سفسطه هاش و در باره ...........
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
کاملا درست است دکتر نیست بلکه دکترینال هویچ و چماق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
1
14
خدا شفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
1
8
خدا شفا بده همه ما
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
18
خدایا پناه میبرم به تو از انسانهای بیسواد دانشگاه رفته ودکترهای تز نداده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
16
این آقا کلاً روانپریش ودچار هیستریک حاد میباشند ،بهتر است ایشان را به دارالمجانین منتقل کنند تا افرادی را که بعنوان دیوانه دردیوانه خانه نگهداری میکنند به ملت ثابت کنند که چه کسی دیوانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
این تنها نیست خیلی دیگر هم مثل ایشان این بیماری را دارند و مصدر کار
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
20
1
مرد شماره یک حسن عباسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
تخت شمار یک تیمارستان
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
شماره دو کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
6
اقای عباسی تندنرو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
17
این مگه با شکایت ارتش بازداشت نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
16
... یکی از دعا های امام این بود که "خدا همه ما را آدم کند"..آقای عباسی به این دعا بیندیش.. کمک من هفتاد ساله بشما اینکه ... کلاهت را قاضی کن و از خود بپرس" .. آیا در من چیزی هست که باید آنرا تغییر دهم؟..
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
14
اقای عباسی روس ها وچینی ها ... نیستن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
18
جایگاه جمهوری اسلامی توسط این گونه افراد به ظاهر تئوریسین همیشه در افکار عمومی تضعیف میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
17
از خدا و پیامبران و ائمه هر چه مقدسات برای افکار ... خودشون استفاده می کنن، بعد ادعای شرف و دینداری هم دارن و بقیه رو هم تکفیر می کنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
17
جسن داداچ چي مي زني؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
جنسش مرغوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
13
دکتر!! علامه!! بفرما جنابعالی و خانواده محترم برای کشورت چکار کرده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
15
اين مثلا يك ايراني و استاد دانشگاه است !!!! پرفسور سميعي هم يك ايراني و استاد دانشكاه است هردو استادند اما اين كجا وآن كجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
6
آقای معرف شما خوبی واقعا اصلا ببخشید ها نظم فکری نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
11
سلام علیکم .اتفاقاٌ حسب قوانین ودستورات دین مبین اسلام وهمچنین فتوای حضرت امام(ره)تمام ممالک دنیا آداب ومعاشرت زناشوی عقدوازدواجشان براساس آیین خودشان درست صحیح وعقلانی است واولادوفرزندان آنان نیزبرآیین خودشان حلال زاده هستند.وهیچ مشکلی ندارندواین افرادهروقت کم می آورندیا کم گیرشان می آید بیادآن پیرسفرکرده میافتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
16
واقعا آدم میتونه دکتر و استاد دانشگاه و تحلیلگر بشه ولی هم چنان از نعمت شعور بی بهره باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
14
طرفداران اين فيلسوف اگه خيلي دوستش دارن ببرن ايشان را بيمارستان چهرازي بستري كنند
طرف كلآ زده به خاكي !
دفعه بعد حتمآ ميگه كه قران را خداوند به امام خميني نازل كرد نه حضرت محمد !!! نعوذوبالله
يكي به داد اين روان پريش برسه
پاسخ ها
يك بسيجي
| - |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
در علم روانشناسي اسمش توهم گزند و آسيب هست
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
11
رتبه نخست در زنا...؟ اصلا در اين مسايل كه در خفا اتفاق ميفتد امار قابل استحصال است؟ ايشان امار اتاق خواب مردم عربستان و تركيه را از كجا اورده اند؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
6
شروع کرد. به .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
10
به ذات اقدس خداوند قسم اگر امام در قید حیات بود حکم اعدامت را امضاء میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
به ذات اقدس الهی جوگیر نشو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
11
تو سخنانش چیزی درباره خرزو خان نگفت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
1
حاج آقا کاش در باره اختلاس ها هم صحبت میکردید - من هم موافقم یعنی چی که بیایند هتل 5 ستاره بسازند و بعد حتما هواپیمای مدرن میخواهندو و بعد ماشینهای بیخود آلمانی و فرانسوی و امریکایی را میخواهند به ما بیندازند - یک ذره هم فکر نمیکنند تلکیف حق و حسابها چه میشود - خجالت هم نمی کشند - نمی کشیم - نمی کشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
3
0
بله .درسته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
5
0
صحبت های جالبی بود. جای فکر بیشتری داره.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
6
انسان خصمی جز خودش نداره
اسراییل و انگلیس و امریکا بهانست
تا خودمون اصلاح نشیم آش همین آش و کاسه همین کاسسست .
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
8
0
ببر تهران حسن عباسی

شیر تهرانه اون کارآفرین
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
6
امام خمینی پیغمبر نبوده آقای محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
5
خجالت بکش بس خیال بافی دیگه بس این حرفها برای امثال....
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
7
0
هر کی مدعی است میتواند با او مناظره کند و سوادش را محک بزند.
مجید هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
10
2
من طرفدارش نیستم ولی خیلی از حرف هاش حقه
وقتی ما نمی تونیم حتی ماشین و موتور تولید کنیم
همیشه از خود باخته غرب بودیم حرفش حق هست
کی جلوی پروفسور سمیعی رو گرفته تا پیشرفته ترین بیمارستان جهان توی تهران بسازه

آقایان بیایید وسط مملکت رو تکان بدین . با خلاقیت با دانش اقتصاد رو تغییر بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
حرفهاش حقه خوب کی جلوشونو گرفته بیان ماشین وموتور تولید کنن
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
زمانی که پروفسور سمیعی طرح ساخت ساختمانی در تهران به شکل مغز انسان دادند که مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب در دنیا باشه امثال همین آقای عباسی چوب لای چرخش گذاشتند و ایشان هم رفت در آلمان این طرح رو اجرا کرد. شما که هیچ اطلاعی از این موارد ندارید بیخودی حجم اینترنت خودتون را مصرف نکنید و بگذارید پهنای باند مملکت صرف موارد مهم و قابل باور شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
11
تو ویکیپدیا نوشته این اصن دکتر نیس!
به عقیدن خودش دکتر بودن نیاز به مدرک دکترا نداره و اینم برای خودش همینجوری دورهمی یهویی دکترین میده
مملکت دست ایناست...
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
5
بد سابقه توهین کرده به اقشار و و گروهای تخصص های آکادمی ، هر چقدر توبه کند ، تا آثار سو سخنرانی های قبل پاک نشود ، ........و بندگان خدا او را لعن ، و فرصت مطالعه برایش آروز می کنند ، که ندامت نامه اش نزدیک شود .
محمد92
|
United States of America
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
8
اقا اگه زوری هم شده قرص هاشو بدید بخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
5
به نظر من صحبتهاى شريعتمدارى خنده دارتر از عباسيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
5
تهمت به این بزرگی!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
11
یکی از مزیت های که در زمان پیامبران پیشین وجود داشت این بود که در زمان اونها حسن عباسی نبود
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
7
0
اگه یکم عاقلانه فکر کنید مبینید حق وانصاف باکیه انقلاب کردیم که حجابمون وعفتمون حفظ بشه اگه الان هم بخور بخوره تقصیر کسی نیست ازاد هستیم قدر ازادیمونو نمیدونیم
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
شما آزادی حجابتو حفظ کنی. بقیه هم آزادن تفکر و عقیده خودشون رو داشته باشند. لا اکراه فی دین
حمید
|
Spain
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
7
0
*چرا ما در صنعت دستمان را دراز می‌کنیم جلو دشمن و افتخار می‌کنیم که خارجی‌های برای ما کارخانه بزنند؟ چون کسانی که پشت این سیاست‌ها هستند، انقلابی نیستند.

این پاراگراف خیلی زیبا و معناداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
7
همش توهم توطئه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
7
همش توهم توطئه و در دست بودن دستهای پشت پرده دارند اینها!!مرد ناحسابی واسه چی میخواید همه چیز رو به یه نحوی به امریکا مربوط کنید؟!آخه انحطاطات اجتماعی جوامع چه ربطی به امریکا و اسراییل داره؟؟در ضمن تو همین دانشگاهی که شما نشستی سخنرانی کردی دستکم شصت تا هفتاد درصد منابع درسیشون از کتب امریکایی تشکیل شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
7
داداچ داری اشتباه میزنی
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
5
دکتر اگر خودت .........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
9
مشکل اصلی مملکت ما فرار مغزها نیست،
مشکل موندن پ صاحب تریبون شدن بی مغزهایی مثه عباسی و رائفی

وااای
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
7
این آقا اگر همین صفحه روباز کنه و تمامی این اظهارنظر ملت شریف ایران رو بخونه و بدونه که چقدر از تفکر و خرد جمعی مردم بدوره ، احتمالا بلافاصله مدرک دکتراشو میگذاشت در کوزه و بساطشو جمع میکرد و میرفت .
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
خودش اینو میدونه اما واسش مهم نیست چون هدفش یه چیزه دیگه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
4
1
سایت آفتاب نمونه بارز بی اخلاقی رسانه ایست.
چون کوچکترین انتقاد رو منتشر نمی کند ولی راحت اجازه بدترتین اهانت ها رو به اشخاص در نظرات میدهد.
خدایی هست و قبر و قیامتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
با این که منم با اظهارات این بنده خدا کاملا مخالفم ولی بارها که نظر گذاشتم منتشر نشده اما توهین ها به راحتی منتشر می شه. بالاخره آفتاب یه سایت محافظه کار هست و نمی شه انتظار داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
5
من حق را به این اقا میدم. خیلی ها تو این مملکت با این جنس اظهارات نتیجه گرفتن.حالا شاید این یخورده دیر جنبیده و خواسته از اونایی که نتیجه گرفتن عقب نمونه.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
2
من فکر میکنم با این آماری که ایشون میدن حتما........... جرات چنین گفتن ندارد که به کسی بگویت تو حرامزاده ای
دکتر باقالی فروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
3
......... ببینید اختلاف یک درصدی سوئد و فرانسه رو هم نشون میده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
6
آقای عباسی حتما" این موضوع رو هم میدونید که روسیه در رتبه های نخست زنا با محارم قرار دارد. پس ارتباطی با روسیه نداشته باشیم، سامانه S-300 هم ازشون نخریم. کمتر شر و ور بگو بنده خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
خداییش اون زمانهاهم اینجوری بوده یانه این به اصطلاح دکترنمیدونه واگراسلام ازاول اینجوری بوده وپیامبرهم بین ارتش وسپاهش تبعیض قرارمیداد وووو هزاران حرف که نمیدونم چیه وچی هست خدابه خیرکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
1
آقای دکتر شما که مطلع هستید آمار را مطرح کنید........
عقیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
سلام به فرهیختگان مشکل ما این است که به عنوان یک مسلمان نه قران خوانیم نه قران دان هر حرفی که به ذهنمان می رسد را باز نشر می دهیم وهر حرفی که از مغز معیوبی بر می خیزد را قبول می کنیم افراد را با خدا وپیامبران وامامان معصوم با ترازوی خویش میسنجیم نسبت دروغ ووطن فروشی به افراد می دهیم تا اندکی بیشتر از لذایذ دنیا برخوردار شویم من گمان می کنم به این آقا کم رسیده کشور هیچگاه از مسلمانها ومسلمان نماها وطن دوستان ووطن فروشان مومنین ومنافقین خالی نیست اما ایکاش مصداق آیه یا ایها الذین امنوا لم تقولون مالا تفعلون نمی شدیم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
6
این دیوانه را یکی بیاد جمعش کنه بالین حرف هاش آب می ریزه تو آسیاب دشمن
حسین
|
Germany
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
1
5
اقا عباسی تو را خدا دیگه بس کن چی میگی اخه
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
1
6
خدایش با حاله ... هیچکس مثل ایشون نمیتوند تویک سخنرانی این همه چرت و پرت را یک جا بگد .............بابا ای ول
محمد
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
8
1
درود بر ایشان و همه مدافعین حق و خاصه مدافعین نظام الهی . رفقا اینقدر نگران و برافروخته از حرفهای استکبار ستیزی هموطنان خودنباشید مَثَل آمریکا مَثَل سگی است که اگر اورا بزنی پارس می کند و نزنی هم پارس می کند و این کلام خدا در قرآن است.شما چاره ای جز مبارزه با استکبار ندارید اگر مبارزه کنید او خباثت می کند اگر مبارزه نکنید هم خباثت می کند ولی اگر مبارزه کنید بدانید نصر خدا با نظام الهی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد با گفتمان اسلام ناب بیندیشید که انشالله به لطف جلیه الهی که به واسطه جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن( همه مستکبرین عالم )است؛انشالله در این زمینه نیز همچون بحث نظامی به مرحله شکست ناپذیری می رسیم و این خیلی نزدیک است به همت من و شما در این زمینه و به نصر الهی که شامل نظام الهی جمهوری اسلامی ایران عزیز است ومن ینصُرُه الله فَلا غالِبَ لَه درود بر همه شما جوانان و ارتش بیست میلیونی متخصصین که سربازان این مرحله از جنگ بادشمن در جنگ اقتصادی هستید . دعاگوی شما محمد امانی
پاسخ ها
يك بسيجي
| - |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
گفتن استكبار ستيز باشين
و بايد هم باشيم
چون انقلاب و اصولي ترين هدفش هم استكبار ستيزيه
ولي ديگه قرار نيست هر اراجيفي به ذهنو دهنمون رسيد بلغور كنيم كه
یامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
9
0
واقعا که خیلی موذی هستید حتی هدفتون از نشر سخنان دکتر عباسی هم اینه که با درج نظراتی که عموما مخالف هستند به مخاطب القا کنید که ایشون را هیچ کس قبول نداره چون که صحبت های اون پتکی است بر سر اندیشه های لیبرالی شما مثلا افتابی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
کجا سایت آفتاب لیبرال هست؟ بگید ما هم ببینیم.
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
یکی این دکتره یکی احمدی نژاد!
حسین
|
United States of America
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
3
یکی باید به این بگه داداچ داری اشتباهی میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
این اراجیف های تهوع آور به درد خودت می خوره مردم هوشیار هستند!
ناشناس
|
Italy
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
وای به ایران .این یارو خیلی تعطیلیه باید به حال کشور تاسف خورد .
حرف های عباسی فقط برای سرگرمی و خندیدن خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
متوجه نشدم یک لحظه،دوران حضرت سلیمان و مثال زدند!?????
اون موقع زنده بودی مگه????
هتل می خوان بسازن که می خواد چی بشه?

فقط می تونم بگم خدا شفايش بده
ناشناس
|
Italy
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
وای به ایران .این یارو خیلی تعطیلیه باید به حال کشور تاسف خورد .
حرف های عباسی فقط برای سرگرمی و خندیدن خوبه
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
این عباسی همونه که به کل ارتش اسلام توهین کرد؟ بیمحتوا ترین کلامات رو میگه... مثل اینک معتادها به شیشه حرف میزنه... کلا متوهمه
میشوبالا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
مش عباسی چرا از تکنولوژی این ...ها استفاده می کنی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
حسن عباسی یک پس گردنی محکم لازم داره.
بروجرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
1
متاسفم برای خودم که نظریه پرداز دانشگاهی کشورم این آقااست .
saman
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
آقای عباسی حرام زاده بودن آن ها را به چشمت دیدی ؟ یا به آمار منتشره خود آنان که قبولشان نداری استناد می کنی ؟ در همین کشور خودمان وام ها را با سودهای آن چنانی پرداخت می کنند، دیرکرد می گیرند! سود وحشتناک اخذ می کنند ! در روایات و احادیث این سودها به چه چیزی تشبیه شده و چه منزله ای دارد ؟ آیا هیچ تدبیر کرده ای ؟!
باعث بسی تأسف است که امثال چون شمایی در جامعه هرج و مرج روحی روانی ایجاد می کنند.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
برای این آقا واقعا متاسفم از ته دل
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
حرفهای این آقا به مانند عاقلان در سفیه هست. من نمی دانم چطوری این آقا با این حرفهای بیخودی حقوق استاد دانشگاهی هم می گیرد.
امیری
|
Netherlands
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
با سلام ،
جای بسیار تاًسف است که آقای دکتر عباسی دکترین ایرانی باستان را می پیچد.
از اینکه نخد مغز هایی به اراچیف این بذله گو گوش می کنند نباید تعجب کرد.
هر کسی زمان بگذارد و به این حرف های بی سرو ته گوش کند، نباید ایراد گرفت چون آنها زمان زیادی برای جوک های این شخص در نطر گرفته اند!!.
با احترام به حواننده گان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین