کد خبر: ۳۹۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

ادامه تساوی‌های رئال مادرید و بازگشت به صدر جدول

رئال مادرید برابر لاس پالماس مساوی شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته ششم لالیگا به مصاف لاس پالماس رفت و برابر میزبانش به تساوی دو بر دو رسید.

در نیمه نخست مادریدی‌ها سعی داشتند دروازه حریف را در دقایق اولیه  باز کنند اما این اتفاق نیفتاد و پس از 15 دقیقه لاس پالماس توانست به سمت دروازه سفیدپوشان پیش‌روی کند اما این تیم در ایجاد موقعیت گل ناتوان بود. در نهایت مادرید در دقیقه 33 با گلزنی مارکو آسنسیو از میزبان پیش افتاد. ضربه ناچو با دفع دروازه‌بان لاس پالماس همراه شد که در ادامه توپ به آسنسیو مهاجم جوان مادرید رسید و بازیکن اسپانیایی به راحتی دروازه حریف را باز کرد. سفیدپوشان خیلی زود گل تساوی را دریافت کردند. تانا در دقیقه 38 برای لاس پالماس گلزنی کرد. نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، مادرید به حملات خود ادامه داد. کریستیانو رونالدو یک گل به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. با گذشت زمان به حملات سفیدپوشان افزوده شد و کریم بنزما که در دقیقه 64 جایگزین آسنسیو شده بود، پس از سه دقیقه گل پیروزی را برای تیمش به ثمر رساند. رونالدو در دقیقه 77 تعویض و لوکاس واسکس جایگزینش شد. مادرید که به نظر می‌رسید سه امتیاز این بازی را کسب کرده است در دقایق پایانی بازی، دروازه خود را باز شده دید. سرخیو اسکیل آرائوخو از اشتباه دروازه‌بان و دفاع مادرید بهره برد و گل تساوی را در دقیقه 85 به ثمر رساند. در ادامه کریم بنزما و ایسکو دو فرصت خوب را از دست دادند تا مادرید برای دومین هفته پیاپی با مساوی بازی خود را به پایان برساند.

با وجود این تساوی مادرید با 14 امتیاز به صدر جدول بازگشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین