کد خبر: ۳۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

تصادف سرویس مدرسه در شهرک راه آهن/ یکی از دانش‌آموزان در خودرو محبوس شد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف یک خودرو سرویس مدرسه در شهرک راه آهن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حادثه تصادفی که صبح امروز رخ داد، گفت: ساعت 6:34 دقیقه برخورد دو دستگاه خودرو در داخل شهرک راه‌آهن، بلوار کاج گزارش شد که پیرو آن دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک پراید با چهار سرنشین که سه نفر از آنها دختران مدرسه‌ای 8ساله بودند با یک دستگاه خودروی پژو 405 برخورد کرده و راننده پراید که اظهار می‌کرد؛ سرویس مدرسه است به همراه دو نفر از دخترها از ماشین خارج شده بودند.

سخنگوی آتش نشانی افزود: دو دختر دچار مصدومیت سطحی شدند، اما یکی از دخترها که جلو نشسته بود در ماشین گیر کرده بود که آتش‌نشانان بلافاصله با احتیاط عملیات را آغاز  و دختر را از خودرو خارج کردند و وی را که دچار مصدومیت سطحی شده بود به همراه دو دختر دیگر تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات ساعت 7:02 دقیقه پایان یافت و محل به پلیس راهور تحویل داده شد، توصیه کرد: سال‌های گذشته بر سرویس مدارس نظارت صورت می‌گرفت و تابلویی بر روی این خودروها نصب می‌شد تا به عنوان سرویس مدارس شناخته شوند، همچنین سلامت خودرو و توانایی راننده نیز مورد نظارت قرار می‌گرفت تا هرکسی نتواند؛ سرویس مدرسه شود که امیدواریم امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین