کد خبر: ۳۹۸۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

کابل دریایی آسیب دیده جزیره هنگام اصلاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: کابل دریایی آسیب دیده جزیره هنگام با تلاش شبانه روزی تیم رفع عیب شرکت توزیع نیروی برق استان عیب یابی، تعمیر و اصلاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالصاحب ارجمند روز یکشنبه دراین زمینه به خبرنگاران اعلام کرد: کابل دریایی جزیره هنگام که حدود 15 سال پیش نصب شده بود، در کابل دریایی آسیب دیده جزیره هنگام اصلاح شدبرخورد یک جسم سخت دچار آسیب شد که با تلاش تیم رفع عیب شرکت توزیع نیروی برق اصلاح و برق جزیره هنگام پس از 18 روز از طریق این کابل به جریان افتاد. 

وی ادامه داد: پس از بررسی های تیم عیب یاب کابل شرکت توزیع نیروی برق استان، حدود نقطه اتصالی آن در دریا مشخص و یک تیم غواصی باتجربه اقدام به بازدید و فیلم برداری از کابل کرد که محل عیب تعیین وکابل از زیردریا به داخل لندینکرافت بالا کشیده شد و برنامه اصلاح و مفصل بندی کابل آسیب دیده به صورت خاص برای کابل های زیردریایی انجام وعایق بندی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اضافه کرد: پس از پایان مفصل بندی بین کابل شماره یک با شماره چهار و جهت اطمینان از رفع آسیب دیدگی، کابل مورد نظر دوباره مورد تست قرار گرفت که سرانجام با تائید سلامت کابل دریایی، برق جزیره هنگام از طریق این کابل تامین شد.

ارجمند بیان داشت: بلافاصله پس از معیوب شدن کابل، تعداد پنج دستگاه دیزل ژنراتور به جزیره منتقل و در مدت اصلاح کابل دریایی، تامین برق جزیره از طریق 2 فاز کابل دریایی موجود و با تغییر آرایش ورودی پست های توزیع و تابلوها صورت گرفت و برق مرکز آب شیرینکن و پرورش میگوی جزیره از طریق مولد دیزلی سیار تامین شد.

جزیره هِنگام از جزیره های ایران در خلیج فارس است که با وسعت حدود ۵۰ کیلومتر مربع در جنوب جزیره قشم واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین