کد خبر: ۳۹۸۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

بررسی فیلم فروشنده در کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی همه ابعاد و زوایای فیلم فروشنده در این کمیسیون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد آزادی خواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جزییات جلسه روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی گفت: کلیات طرح شفاف سازی دریافتی مدیران دولتی کشور و استرداد دریافتی های مازاد در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی رسیدگی شد و به تصویب نمایندگان رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به گزارش نمایندگان اعزامی به پارالمپیک ریو 2016، تصریح کرد: طبق این گزارش، آن‎ها 8 جلسه مفید با مسئولان مرتبط ایرانی و خارجی داشته اند که امید است تاثیرات خوبی در مباحث ورزشی و المپیکی داشته باشد. 

وی همچنین با بیان اینکه درخواست دستگاه های فرهنگی مبنی بر حضور در کمیسیون فرهنگی برای ارائه گزارش نیز بررسی شد و گفت: نمایندگان با کلیات این موضوع برای برقراری ارتباط بیشتر با دستگاه‎ها موافقت کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: اما اولویت بندی دعوت از نهادها برعهده هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی است.

آزادی خواه همچنین از بررسی زوایای مختلف فیلم فروشنده در کمیسیون فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان انتقادهایی نسبت به این فیلم داشتند، طبق مکاتبه رسمی کمیسیون فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بود؛ سازمان سینمایی این فیلم را قبل از اکران عمومی برای اعضای کمیسیون به نمایش گذارند.

وی اظهار داشت: اما رئیس سازمان سینمایی این امر ابلاغ شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را انجام نداد، لذا مقرر شد نمایندگان با انتقال گلایه خود به این عملکرد حجت الله ایوبی، این موضوع را نیز پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کمیسیون به منظور ایجاد محیطی تعاملی خواهان نمایش این فیلم برای اعضا، قبل از اکران عمومی بود چرا که مجلس یک دستگاه نظارتی است و باید در جریان امور باشد و نظارت خود را اعمال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
در فیلم فروشنده ، طلای ایرانی دادیم ، جایزه شکلات بین المللی گرفتبم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین