کد خبر: ۳۹۸۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

هفت دانش آموز مرودشتی در حادثه واژگونی وانت پیکان مصدوم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در شهرستان مرودشت، هفت دانش آموز مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رضا عالی منش افزود: در پی تماس با مرکز 115 مرودشت مبنی بر بروز این حادثه، 2 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل هفت دانش آموز مرودشتی در حادثه واژگونی وانت پیکان مصدوم شدندسانحه اعزام شدند.

وی ادامه داد: هفت دانش آموز مصدوم این حادثه که بین 12 تا 15 سال سن دارند به همراه راننده وانت پس از انجام اقدام های اولیه درمانی به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی این مرکز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس از والدین دانش آموزان و مدیران مدارس خواست که نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان خود و دانش آموزان داشته باشند و به هیچ روی اجازه ندهند که برای انجام این کار از وسایل نقلیه غیر استاندارد و غیر مرتبط استفاده کنند.

بر اساس این گزارش در حادثه رانندگی دیگری که امروز (یکشنبه) در شیراز بین یک سرویس مدرسه و خودرو دیگری رخ داد سه دانش آموز استثنایی مقطع راهنمایی به همراه رانندگان هر دو خودرو مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین