کد خبر: ۳۹۸۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

شجریان در حال گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی/ اجرای زنده همایون در مراسم رونمایی از آلبوم پدر

همایون شجریان در مراسم رونمایی از آلبوم محمد‌رضا شجریان و در غیاب او گفت: «پدر در حال گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی است و امیدواریم هر چه زودتر به روال عادی زندگی برگردد.»
آفتاب‌‌نیوز : صبح روز دوشنبه، پنجم شهریور، از آلبوم «طریق عشق» به آهنگسازی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان و خوانندگی محمدرضا شجریان در تالار وحدت رونمایی شد.

به گزارش خبر‌آنلاین، این مراسم در حالی برگزار شد که پایان‌بخش آن، اجرای زنده همایون شجریان بود. همایون پس از قرار گرفتن روی صحنه تالار وحدت که مملو از جمعیت بود خطاب به حضار گفت: «هر بار در جمع شما قرار می‌گیریم احساس کوچکی می‌کنم. در طول برنامه تلاش بسیاری کردم که خودم را کنترل کنم و احساساتی نشوم. حتما شما هم احساس می‌کنید که جای من این جا نبود و جای پدر این جا بود.»

او در ادامه و پس از تشویق حضار افزود: «پدر به دلیل وضعیت جسمانی‌شان فعلا نمی‌توانند از منزل خارج شوند و در حال گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی هستند و امیدواریم هر چه زودتر به روال عادی زندگی برگردند و فعالیت خود را از سر بگیرند.»

این آرزوی همایون شجریان با آمین تماشاگران همراه شد. او ادامه داد: «خوشحالم که امروز بیژن کامکار و اردشیر کامکار، از اعضای گروه عارف در این اجرا ما را همراهی می‌کنند.»

سپس دو قطعه موسیقی «گفتم آهن‌دلی کنم چندی» از آلبوم «رندان مست» محمد‌رضا شجریان و «الا یا ایها الساقی» با صدای همایون شجریان و نوازندگی بیژن کامکار، اردشیر کامکار، سهراب پورناظری و همچنین یک قطعه بی‌کلام اجرا شد.

آلبوم موسیقی «طریق عشق» با همکاری گروه عارف و با اشعاری از حافظ و مولانا تهیه و در سال ۱۹۸۹ در اروپا اجرا شده است. اعضای گروه عارف در این آلبوم زنده‌یاد پرویز مشکاتیان سرپرست گروه و نوازنده سنتور، داریوش پیرنیاکان نوازنده تار، جمشید عندلیبی نوازنده نی، محمد فیروزی نوازنده عود، اردشیر کامکار نوازنده کمانچه، بیژن کامکار نوازنده رباب و دف و ارژنگ کامکار نوازنده تنبک هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین