کد خبر: ۳۹۸۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

قالیباف: با برجام موافقم/ مذاکره هم شیوه ای از مبارزه است

شهردار تهران گفت: به عنوان یک خدمتگزار با برجام موافق هستم اما باید بدانیم که مذاکره هم شیوه ای برای مبارزه است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در اجتماع بسیجیان شهرداری تهران که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد افزود: دشمنان ما همچنان در مسیر خود برای ایستادن در مقابل دین و استقلال ایران است مصمم هستند گرچه شاید شیوه و روش آنها تغییر کرده باشد.

وی با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت وفاق و همبستگی و دوری از سیاست زدگی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مشکلات زیادی وجود داشت و برغم سیاست زدگی درحوزه قدرت و ایجاد موانعی بر سر راه رزمندگان، هیچ گاه راهبردهای دفاعی و روحیه استقامت، مبارزه و جنگیدن با دشمن از بین نرفت.

شهردار تهران با اشاره به اینکه رزمندگان با عقلانیت از سیاست بازی ها تبری می جسته و تنها مبارزه می کردند اظهار کرد: این امر موجب وحدت و انسجام در جبهه های حق علیه باطل شده بود.

وی تصریح کرد: امروز شیوه و روش کار متفاوت است و باید باور داشته باشیم سیاست زدگی در عرصه قدرت برای چوب لای چرخ گذاشتن در مبارزه به شیوه های مختلف قابل مشاهده است.
قالیباف با تأکید بر اینکه باید بدانیم سنگر مبارزه کجاست گفت: امروز سنگر مبارزه در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی دین در اداره جامعه است.

وی افزود: امروز سنگر مبارزه در خودسازی، برنامه ریزی و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم است و باید این مساله مبنای کار قرار گیرد.

شهردار تهران تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم سیاست زدگی در قدرت مانع خدمت به مردم شود.
وی گفت: عده ای می خواهند با ایجاد حاشیه و مشغله، ما را از خدمت به مردم بازدارند اما این را نمی دانند که با این اقدام آنها ما بیشتر کار و تلاش می کنیم.

قالیباف یادآور شد: هیچ گاه از قدرت دشمن نگران نباشیم اما باید از ضعف ایمان هراس داشته باشیم.

وی عنوان کرد: زندگی مردم زندگی سیاسی نیست بلکه زندگی مهربانی، تعامل، تفاهم، برادری،محبت و کمک به یکدیگر است و باید این موضوع را در جامعه پیش ببریم.

شهردار تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: خاطرات جنگ بسیار مهم است اما شناخت دقیق فلسفه، معرفت و ابعاد گفتمان دفاع مقدس از همه مهم تر است.

وی اظهار کرد: فلسفه دفاع مقدس فلسفه عاشورا و غدیر است و ریشه در بعثت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
2
آقای دکتر ! چرا همواره به جنگ، خونریزی و ... فکر می کنید
به ما یاد دادند پندارنیک، گفتار نیک و کردار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
واقعا
خدمت به همکارات
بخشیدن املاک نجومی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین