کد خبر: ۳۹۸۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
در آیین بزرگداشت روز جهانی گردشگری صورت گرفت:

تقدیر از مدیرعامل بانک گردشگری

در آیین بزرگداشت روز جهانی گردشگری، که با سخنرانی حسن روحانی رییس جمهور و حضور شخصیت ها، مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از خدمات «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری به صنعت گردشگری کشور تقدیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : در آیین بزرگداشت روز جهانی گردشگری، که با سخنرانی حسن روحانی رییس جمهور و حضور شخصیت ها، مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از خدمات «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری به صنعت گردشگری کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در بخشی از این مراسم که به تقدیر از سازمان های فعال در حوزه صنعت گردشگری اختصاص داشت و «مسعود سلطانی فر»، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «مرتضی رحمانی موحد»، معاون گردشگری و «سعید شیرکوند»، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آن حضور داشتند، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری به نمایندگی از این بانک، لوح تقدیری به پاس خدمات و فعالیت های انجام شده در حوزه صنعت گردشگری دریافت کرد.

گفتنی است بانک گردشگری به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری، همواره از مهمترین حامیان توسعه این صنعت مهم در فضای اقتصادی ایران و ایجاد زیرساخت های گردشگری بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
این بانک مزخرفترین بانک و ضعیفترین بانک کشور است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین