کد خبر: ۳۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
در گفتگو با مدیر عامل بانک گردشگری اعلام شد ؛

آغاز عرضه کارت های اعتباری بانک گردشگری

خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری اعلام کرد عرضه کارتهای اعتباری در تمامی شعب این بانک آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز : خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری اعلام کرد عرضه کارتهای اعتباری در تمامی شعب این بانک آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ، خسرو خواجه حسنی اظهار داشت : عرضه این کارتها در سه رده 50 ،30 و 10 میلیون تومانی در شعب بانک گردشگری آغاز شده است.

وی افزود : ارائه این کارتها بر اساس دستور العمل بانک مرکزی در قالب عقد مرابحه انجام می شود و متقاضیان می توانند با کارت های اعتباری از کلیه پایانه های فروشگاهی اقدام به خرید کالا کنند .این خرید تا 30 روز بدون اخذ کارمزد انجام می شود و بعد از 30 روز صورتحساب به مشتری ارائه شده که بسته به نوع قرارداد با نرخ 18 درصد قابل تقسیط است.

خواجه حسنی تاکید کرد : تفاوت کارت های اعتباری با تسهیلات در این است که استفاده از اعتبار این کارت ها بسته به نیاز مشتری صورت گرفته و تا 30 روز بدون کارمزد انجام می شود و همچنین تفاوت دیگر آن در سهولت استفاده و رفع بروکراسی عنوان می شود.

مدیر عامل بانک گردشگری خاطر نشان کرد: استفاده از کارت های اعتباری باعث رونق در خرید و فروش شده و از طریق ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان شرایط بهبود کیفی محصولات داخلی را نیز به بار می‌آورد.همچنین با استفاده از این نوع کارت می توان به بهبود فضای کسب و کار و رفع رکود اقتصادی موجود امیدوار بود.

خواجه حسنی در خاتمه ضمن تشکر از مدیران بانک مرکزی یادآور شد: ارائه کارتهای اعتباری تصمیم درستی از سوی مسئولان بانک مرکزی است که باعث رونق اقتصادی و رفع رکود موجود در فضای کسب و کار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین