کد خبر: ۳۹۸۴۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
برندهای تجاری و کسب و کارهایی که از طلاق ستاره‌های هالیوود سود می‌برند!

سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویر

اگرچه هواداران این دو بازیگر نسبت به انتشار خبر تصمیم آن دو برای طلاق از یکدیگر ناراحت به نظر می‌رسند اما طراحان بازاریابی از این موضوع به عنوان فرصتی برای رونق‌بخشیدن به کسب و کار خود استفاده کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- فارغ از علت درخواست طلاق آنجلینا جولی ستاره هالیوود از برد پیت پس از سال‌ها زندگی مشترک، در این میان سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویرتعدادی از برندهای تجاری نیز بر روی این موضوع حساب کرده‌اند تا بتوانند از طریق آن سود مالی خود را افزایش دهند. از جمله این برندها می‌توان به ایکئا سوئد، خطوط هواپیمایی نروژ و بوست جویس اشاره کرد که نسبت به خبر داغ تصمیم آنجلینا برای طلاق از برد پیت واکنش نشان داده‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه ایندیپندنت با انتشار گزارشی در این باره اشاره می‌کند اگرچه هواداران این دو بازیگر نسبت به انتشار خبر تصمیم آن دو برای طلاق از یکدیگر ناراحت به نظر می‌رسند اما طراحان بازاریابی از این موضوع به عنوان فرصتی برای رونق‌بخشیدن به کسب و کار خود استفاده کرده اند. 

در اینجا می‌توان به چهار نمونه از این بازاریابی‌ها اشاره کرد: 

۱-خطوط هوایی نروژ 

سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویر

این خط هواپیمایی به سرعت نسبت به این خبر از خود واکنش نشان داد و از مسافران خواست تا از آن خط هواپیمایی برای سفر به لس آنجلس استفاده کنند چرا که تنها خط مورد انتخاب برد پیت بوده است. این آگهی روز جمعه تنها دو روز پس از اعلام خبر تصمیم آنجلینا جولی برای طلاق از برد پیت منتشر شده است. 

۲-ایکئا سوئد

سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویر

شعبه سنگاپور برند معروف سوئدی ایکئا که در زمینه تولیدات مبلمان خانگی فعال است با انتشار یک آگهی تحت عنوان «فروپاشیدن روی داده است» این جمله را در کنار یک مبل دو نفره نوشته است که پشت به پشت یکدیگر قرار گرفته‌اند. ایکئا در آگهی تبلیغاتی خود نوشته است: «یک راه حل صندلی شخصی است مناسب برای رابطه هر فرد مشهوری». 

3. بوست جویس، آبمیوه رایگان برای انجلینا و برد پیت! 

سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویر

برند معروفی است که از سال ۲۰۰ میلادی در زمنیه فروش آبمیوه فعال است و مقر آن در جنوب استرالیا واقع شده است. این برند در پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «ما انتظار نداشتیم که خبر جدایی آنجلینا از برد را بشنویم و شما هم انتظار نداشتید که ما به شما بگوییم که امروز دو برنده جایزه داریم. دو بوست جویس رایگان برای برد و آنجلینا برندگان امروز ما! این پیام بیش از ۲۷۰۰ بار لایک خورده و بیش از ۲۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است.
 
۴- تصاویری از آقا و خانم اسمیت در شبکه تلویزیونی اسکاندیناویایی 

سرمایه‌گذاری برندهای تجاری روی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت!+تصاویر

ویا ست، یک شبکه تلویزیونی اسکاندیناویایی است که پس از اعلام خبر تصمیم آنجلینا برای جدایی از برد پیت، تصاویری از فیلم آقا و خانم اسمیت که با حضور آن دو بازیگر ساخته شده بود را منتشر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
من نه به فهمم
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
کلمه طلاق نا میمون ، نکبت و..........است
سایت آفتاب اولین سایت ایرانی که کلمه فوق در آن پیدا نمی شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین