کد خبر: ۳۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

ارتش سوریه محله الفرافره حلب را آزاد کرد

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی محله الفرافره در شمال غرب قلعه حلب را آزاد کردند و در حال پاکسازی آن هستند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت اسلامی امروز (سه شنبه) در یک حمله محله الفرافره را به طور کامل را از تروریست ها بازپس گرفتند.
یگان های مهندسی و تخریب ارتش سوریه هم اکنون در حال خنثی سازی مین ها، بمب ها و تله های انفجاری به جای مانده از تروریست ها در این محله است.

با شدت گرفتن عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها در حلب، فرماندهی عملیات حلب دیروز (دوشنبه) در بیانیه ای از شهروندان سوری در محله های شرقی این شهر خواست تا برای حفظ جان خود به مواضع و پایگاه های گروه های تروریستی نزدیک نشوند.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه ای از آغاز عملیات در محله های شرقی حلب خبر داد و از شهروندان سوری خواست تا از پایگاه ها و مواضع گروه های مسلح و تروریستی فاصله بگیرند.

در این بیانیه تاکید شده بود، شهروندانی که خود را به مواضع ارتش سوریه برسانند٬ بازخواست یا بازداشت نمی شوند و همه تسهیلات برای استقبال، اسکان و تامین نیازهای افرادی که از شرق حلب خارج شوند٬ در نظر گرفته شده است.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه افزود: این تسهیلات شامل فریب خوردگانی که مایل به بازگشت به آغوش وطن باشند نیز می شود.
گروه های تروریستی در محله های شرقی حلب در محاصره ارتش سوریه قرار گرفته و از خروج شهروندان سوری ساکن این مناطق جلوگیری می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین