کد خبر: ۳۹۸۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات عنوان کرد

هشدار درباره پیامک جعلی رجیستری موبایل

یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت: اخیراً دیده شده پیامک‌هایی با این مضمون که «گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط مبلغی را واریز کنید» برای برخی مشترکان ارسال شده که این پیامک‌ها جعلی است.
آفتاب‌‌نیوز : یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات گفت: اخیراً دیده شده پیامک‌هایی با این مضمون که «گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط مبلغی را واریز کنید» برای برخی مشترکان ارسال شده که این پیامک‌ها جعلی است.

به گزارش فارس، فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارسال چندین مورد پیامک کلاهبرداری با موضوع رجیستری به مشترکان موبایل خبرداد.

وی گفت: اخیراً دیده شده برخی پیامک‌های جعلی با این پیغام که «گوشی شما قاچاق است و برای جلوگیری از قطع ارتباط در طرح رجیستری مبلغی را واریز کنید» برای برخی مشترکان ارسال شده است.

وی ادامه داد: این پیامک‌ها جعلی است و مشترکان باید در این باره هوشیار باشند.

فلاح گفت: هنوز طرح رجیستری گوشی موبایل آغاز نشده و هر زمان که این طرح آغاز شود، آغاز رسمی طرح اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ثبت گوشی در طرح رجیستری قبل و بعد از اجرای طرح هزینه‌ای ندارد و گوشی‌هایی که در زمان اجرای طرح در حال استفاده باشند، به طور خودکار ثبت می‌شوند.

جوشقانی یادآور شد: در بررسی شماره‌ ارسال کننده این پیامک جعلی مشخص شد، این شماره متعلق به هیچ یک از ارسال کنندگان پیامک تبلیغاتی نیست و در اپراتوری به ثبت نرسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین