کد خبر: ۳۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

پسری با همدستی دایی‌اش، پدرش را کشت

مردی که با همدستی دایی خود پدرش را در شیراز به قتل رسانده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : روز دوشنبه از یکی از بیمارستان های شیراز به ماموران خبر رسید، مردی که با ضربات چاقو مجروح شده بود پس از اینکه خودش به بیمارستان مراجعه کرده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

به گزارش خبرجنوب، پس از اعلام این گزارش ، موضوع به بازپرس ويژه قتل گزارش شد و او به همراه تيم تجسس پليس آگاهي به بیمارستان مورد نظر که در يكي از خيابانهاي مركزي شیراز بود، مراجعه كردند.

قربانی مرد میانسالی بود كه جسدخون آلودش در سردخانه بیمارستان بود. هيچ آثاری از درگيری ديده نمی شد و اين نشان می داد كه وی غافلگير شده و نتوانسته مقاومتي كند.

پس از بررسی دقیق صحنه جنایت به دستور بازپرس پرونده ،جسد این قربانی که اصابت ضربات چاقو بر روی بدنش مشهود بود به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای به دست آمدن سرنخی آغاز شد.

در بررسی های تخصصی پیرامون این موضوع فاش شد که چند ساعت قبل از فوت مرد میانسال در حالی که چاقو خورده و زخمی بوده خودش به تنهایی به بیمارستان آمده و درخواست کمک کرده است.

با سرنخ هایی که ماموران به دست آورده بودند توانستند خانواده مقتول را شناسایی کنند. تحقیقات بر روی روابط وی با خانواده اش متمرکز شد و فاش شد که وی مدت ها قبل پس از مرگ همسر اولش با زن دیگری ازدواج کرده که ماحصل این ازدواج یک پسر است.

همچنین ماموران در ادامه دریافتند که این پسر با پدرش اختلاف داشته از این رو احتمال دادند که وی در جریان قتل پدرش است در حالی که تجسس های پلیسی در این خصوص ادامه داشت ماموران باخبر شدند که پسر قربانی به عنوان تنها مظنون این جنایت از زمان حادثه با دایی اش فرار کرده است.

از این رو فرضیه دست داشتن این دو نفر در جنایت مطرح شد.

گفتنی است در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری دو مظنون این جنایت ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین