کد خبر: ۳۹۸۷۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
نیروهای مسلح و همه نهادها باید در خدمت مردم باشند

رییس کمیته امداد: چطور توانایی مقابله با داعش را داریم اما قاچاق را نه

همه نهادها و وزارتخانه‌ها و نیروهای مسلح باید در خدمت مردم باشد چرا که دشمنان در تلاش هستند که بگویند که نهادهای انقلابی ما به درد مسائل بین‌الملل نمی‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه "درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان و حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان فقرآفرین است"، گفت: چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم؟

به گزارش  تسنیم، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح 3300 پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در استان‌های مرزی طی سخنانی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و با بیان اینکه "اقتصاد ما مریض است"، گفت: مریض بودن اقتصاد ربطی به این دولت ندارد چرا که ما مسائلی در جامعه واقتصاد کشور داریم که فقرآفرین است.

وی با بیان اینکه "درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان و حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان فقرآفرین است"، تصریح کرد: همه نهادها و وزارتخانه‌ها و نیروهای مسلح باید در خدمت مردم باشد چرا که دشمنان در تلاش هستند که بگویند که نهادهای انقلابی ما به درد مسائل بین‌الملل نمی‌خورد.

وی با طرح این سؤال که "چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم؟، گفت که باید همه نهادهای انقلابی در خدمت مردم باشد و بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
برادر فتاح شما می دانید وشاید خیلی از کسانی مانند شما نیز بدانند کسانی که داعش را کنترل می کنند می توانند قاچاق را هم کنترل کنند ....
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
چون قاچاق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین