کد خبر: ۳۹۸۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

یک میلیون و 773هزار واحد مسکن مهر در کشور بهره برداری شد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: از مجموع 2میلیون و 15هزار واحد مسکن مهر در کشور که با بانک عامل قرارداد بسته شده تاکنون یک میلیون و ٧٧٣هزار واحد به بهره برداری رسیده است .
آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر مهرآبادی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از طرح 96 واحدی مسکن مهر در کلاگرمحله جویبار استان مازندران و در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون کار ساخت یک میلیون و 917هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: کل پروژه باقی مانده مسکن مهر کمتر از 200 هزار واحد است که بخش اعظم آن امسال به بهره برداری می رسد و مابقی که مشکل انشعاب های آب، برق و گاز دارد با تلاش مسئولان تا سال 96 به اتمام خواهد رسید.

به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ٢٤هزار واحد مسکن مهر که دارای انشعاب های آب، برق و گاز هستند در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید .
مهرآبادی در ادامه با بیان اینکه سهم استان مازندران در پروژه مهر 72هزار واحد بوده، افزود تاکنون 64هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین از هشت هزار واحد باقی مانده مسکن مهر مازندران ساخت پنج هزار واحد تا پایان سال جاری انجام می شود و سه هزار واحد باقی مانده به دلیل آنکه متقاضی ندارد با ارائه تسهیلات بانکی که جزء مصوبات دولت است تا سال بعد و با همت مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید .

2هزارو 650 واحد مسکن مهر با هزینه بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال روز چهار شنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در 22 شهرستان استان مازندران بهره برداری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین