کد خبر: ۳۹۸۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

ابرخودروی تمام الکتریکی چینی+عکس

یک خودروساز دیگر از ساخت و پیش‌نمایش یک ابرخودروی تمام الکتریکی در جهان خبر داد. ابرخودرویی که می‌تواند به سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان روی جاده‌ها تبدیل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
ابرخودروی الکتریکی آینده جهان در شرکت "نکست ئی وی" ساخته خواهد شد. کارخانه و برندی که در ساخت و طراحی خودروهای الکتریکی- مسابقه‌ای فرمول E فعال است و ریشه چینی دارد. طراحی جزئیات اولیه این خودرو به نمایش درآمده است و قرار است پس از معرفی رسمی در ماه نوامبر، مقدمات لازم برای تولید نسخه‌های لیمیتد آغاز شود.

بر اساس گزارش‌ها این مدل که هنوز نامی برایش انتخاب نشده بیش از یک هزار و 360 اسب بخار (1000 کیلو‌وات) قدرت دارد که آن را در برابر کانسپت S گروه خودروسازی "ریماک" قرار می‌دهد. با این وجود فاصله این خودرو با مدل‌های 1500 اسب بخاری کونیگ زگ رگرا‎ ملموس است. با وجود آمار شوکه کننده گشتاور در این خودرو مدل آتی نکست‌ئی وی در کمتر از 3 ثانیه به به شتاب صفر تا 100 کیلومتر خواهد رسید.

به نظر می‌رسد درهای این خودرو از بالا باز شود. نمای پشتی آن نیز گرد و منحنی ساخته شده که شباهت آن را به خودروهای کونیگ‌زگ افزایش می‌دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از "الکترک"، به نظر می‌رسد اولین مدل‌های تولیدی نکست ئی وی مقرون به صرفه و اقتصادی باشند و قدرت رقابت با مدل تسلا S را داشته باشند.


ابرخودروی تمام الکتریکی چینی+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین