کد خبر: ۳۹۸۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

مهدوی رسما از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد+ بیانیه

مهدی مهدوی در مراسم قهرمانی بانک سرمایه رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی مهدوی پاسور تیم ملی والیبال ایران امشب در مراسم جشن قهرمانی بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا از تیم ملی خداحافظی کرد.

در این مراسم کلیپی از نقش آفرینی های او در والیبال ایران پخش شد.

همزمان صدای مهدوی که بیانیه خداحافظی اش را می خواند که از بلندگوهای سالن پخش شد.

به گزارش ایسنا، مهدوی در بیانیه خود آورده است:

همیشه به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار کردم. از همان سال های دور، سال های خوب نوجوانی تا به امروز

 از همان زمانی که برای اولین بار پیراهن تیم ملی کشورم را پوشیدم  و از آن پس دیگر خودم نبودم؛ دیگر آن مهدی پرشور عشق والیبال که فقط به بالا رفتن و جلو زدن از رقیب هایش فکر می کرد نبودم.

حالا یکی از دوازده نفر شده بودم. دوازده نفر تعیین کننده. اصلا  یکی از مردم شده بودم. مردمی که چشم دوختند به این دوازده نفر تا ببینند کی و کجا قرار است برایشان شادی و افتخارکسب کنند.

در همه این شانزده سال، من برای این لباس جنگیدم، برای حفظ کردن ارزش تیمی که حالا عضو کوچک اما موثری برای آن بودم.

بهترین سال های زندگیم که هر کسی آرزو دارد تفریح و یا به نوعی جوانی کند یا کنار خانواده اش باشد، از همه این ها دور بودم. تجربه بغل کردن دخترم در روزهای اول زندگی اش را از دست دادم.

حالا روزهای سختی را می گذرانم. باید از آن چه که تکه‌ای از وجودم شده دل بکنم. باید قبل از اینکه روزی کسی بیاید و به من بگوید وقتت تمام شده، با این لباس خداحافظی کنم.

باید بپذیرم که هر چیزی دوره ای دارد و اگه بخواهی همیشه در اوج بمانی، باید در اوج هم بروی. بارها خواستم این تصمیم را عملی کنم، اما هر بار تیم ملی در وضعیتی بود که احساس وظیفه کردم بیشتر بمانم و بیشتر به این تیم خدمت کنم.

 هنوز هم می توانم بازی کنم. هنوز آنقدر انگیزه و عشق دارم که فکر می کنم تا آخر دنیا باید برای کشورم بجنگم. حتی برای شما، به خاطر محبت هایتان، دلگرمی هایتان.

اما بگذارید اینگونه نگاه کنیم که باید فرصت را به جوان ترها داد.

از این به بعد می خواهم همه این سال‌هایی که کنار خانواده‌ام نبودم را جبران کنم. فقط به بازی‌های باشگاهی اکتفا کنم تا بتوانم بزرگ شدن دخترم را بیشتر درک کنم.

دلم برای همه چیز تنگ می شود.

برای همه خاطرات خوب و بدی که در  این سال‌ها با تک تک هم تیمی‌هایم داشتم، مخصوصا برای سعید؛ برای سعید معروف عزیزم

دلم تنگ می شود برای همه لحظه هایی که با هم‌تیمی هایم سپری کردم، به هم روحیه دادیم و از هم انرژی گرفتیم، خودمان بودیم تا برای کشورمان ایران کارستانی کنیم.

 بعد از این پیشرفت تیم ملی والیبال ایران آرزویم است. فرقی نمی‌کند از این به بعد من هم همراه بچه‌ها روی سکو باشم یا نباشم. پیروزی را در میدان لمس کنم یا از تلویزیون تماشا کنم. مهم هدف همه ماست که یکی است، سربلندی تیم ایران.

ارادتمند شما، مهدی مهدوی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین