کد خبر: ۳۹۹۰۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

ربیعی: تلاش دولت تدبیر و امید به اندازه 30 سال بوده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که دولت تدبیر و امید در این سه سال به اندازه ٣٠ سال کار کرده است، گفت: یکی از این تلاش ها در جهت اجرا و توسعه بیمه درمانی اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا علی ربیعی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: صندوق بیمه روستاییان از برنامه های خوب دولت است که براساس آن می توان روستاییانی که متوسط درآمد آنها کمتر از ماهانه 10 میلیون ریال است را پوشش بیمه ای داد. 
وی اضافه کرد: علاوه بر بیمه درمانی ،از دیگر مواردی که پیگیری شد، مقابله با فقر غذایی اقشار آسیب پذیر جامعه بوده که از کارهای مهم دولت یازدهم در سه سال اخیر است. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد که برای گام برداشتن به سوی پیشرفت می توان از تجارب کشورهای توسعه یافته ای استفاده کرد که چند سال پیش فاصله زیادی با توسعه داشتند. 
ربیعی همچنین گفت که مطالعات بسیاری در خصوص استان گلستان انجام شده و قبول مسئولیت (وزیر معین) در تحقق اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر این پیگیری ها بوده است. 
وی در خصوص تاسیس واحدهای تولیدی بزرگ در استان نیز اظهار داشت: تاسیس واحدهای بزرگ هزینه بالایی را می طلبد، اما اشتغال بالایی را ایجاد نمی کند. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیشنهاد استاندار گلستان در خصوص تغییر کشت برنج به پنبه در استان نیز اشاره کرد و گفت که این ایده خوبی است ،اما نیاز به کار طولانی در جهت تحقق آن می باشد. 
نماینده ولی فقیه در گلستان نیز با قدردانی از حضور وزیر کار در استان ،گفت: استفاده از تجارب توسعه کشورهای دیگر نیاز به مطالعه ریشه ای دارد. 
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خصوص کشاورزی نیز گفت که امروز کشاورز جان زمین را می گیرد تا زندگی خود را تامین کند و این درحالی است که در شرایط کنونی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به درستی صورت نمی گیرد. 
امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون دولت با افزایش نیروی ٥٠٠ هزار نفری مواجه است که هزینه زیادی را به کشور تحمیل می کند. 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که لزوم توسعه کشور سالها است که ذهن مرا هم مشغول دارد، تاکید کرد: اگر ریشه ای به مسائل نگاه کنیم می توانیم مشکلات را گام به گام حل کنیم. 
آیت الله نورمفیدی ادامه داد که دولت تدبیر و امید کارهای بسیاری را در استان گلستان شروع کرده است که امیدوارم در مدت باقیمانده از عمر دولت یازدهم وعده های داده شده به طور کامل تحقق یابد. 
نماینده ولی فقیه در گلستان با انتقاد از پایین بودن فرهنگ کار در کشور نیز بر فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد وگفت که اقتصاد روسنایی را باید فعال کنیم زیرا اقتصاد مقاومتی با تکیه بر مردم حاصل می شود. 
امام جمعه گرگان همچنین با حمایت از دولت یازدهم ،اظهار امیدواری کرد که این دولت همچنان در جهت منافع مردم گام بردارد. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنجشنبه وارد گرگان مرکز استان گلستان شد، شرکت در کارگروه اقتصاد مقاومتی ، بازدید از اینچه برون و بندرخشک ، طرح های روستای پنج پیکر بندرترکمن و سایت پرورش میگو گمیشان از برنامه های ربیعی در سفر دو روزه به این استان است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
اقای ربیعی چیزی .لطفامقداری بیشتربه مردم نزدیک شویدکه ......
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
دروغ نگو دروغگو بسه دیگه دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
لطفا ادبیات احمدی نژادی بکارنبرآقای وزیر.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین