کد خبر: ۳۹۹۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: دشمن به‌دنبال خالی کردن محتوای جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بقای انقلاب به پایداری مردم است و امروز تهدیدهای زیادی وجود دارد و دشمن به‌دنبال خالی کردن محتوای جمهوری اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران هدایت اظهار داشت: بین بعثت، غدیر، عاشورا، ظهور و جهانی شدن اسلام پیوند برقرار است و اکنون که در آستانه ماه محرم هستیم مهمترین فضای تبلیغی برای تحکیم مبانی دینی ایجاد شده، همچنین محتوا برای سخنرانی و نحوه ارائه اهمیت دارد که در انتها بازخورد را مشخص می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در سخنرانی‌ها باید دردهای جامعه بیان شود، عنوان کرد: در سخنرانی‌ها نباید فقط به تحریک عواطف و ایجاد شور پرداخت بلکه لازم است تعقل و شعور نیز با شور و عواطف پیوند یابد، احساسات سبب تاثیرگذاری می‌شود اما کافی نیست.

سعیدی با بیان اینکه بهترین مرجع برای تشخیص نیازهای مردم رهنمودهای مقام معظم رهبری است گفت: بین نیاز و خواسته مردم تفاوت وجود دارد و باید نیازهای مردم را مورد توجه قرار دهیم البته با روش مناسب و این بستگی به هنر مبلغ دارد.

وی در رابطه با مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: استکبارستیزی، استحکام درونی نظام با توجه به اینکه نخستین گام ساخت جامعه فردسازی است، پدیده نفوذ که به معنی تصرف ادراک سیاسی مسئولان توسط دشمن است و تحریف شخصیت امام که نقشه دشمن برای قداست‌زدایی و سپس دین‌زدایی است از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: هنر مبلغ است که متن زیارت عاشورا را به انقلابیگری پیوند بزند، حادثه عاشورا حادثه تاریخی تکرارپذیر است و به همین دلیل توجه به تهدیدات اهمیت زیاد دارد.

سعیدی با بیان اینکه یکی از علل شکست انقلاب‌ها فراموش کردن اهداف انقلاب است، گفت: بقای انقلاب به پایداری مردم است و امروز تهدیدهای زیادی وجود دارد و دشمن به‌دنبال خالی کردن محتوای جمهوری اسلامی است، همچنین نفوذ ابعاد گوناگونی دارد و نفوذ در اندیشه که سبب گرفتن تصمیم‌های نادرست می‌شود خیلی مهم است.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با دشمنان باید بسیار هوشیار باشیم، افزود: دشمن به‌دنبال از بین بردن وحدت بین مسلمانان است و اگر به مقدسات اهل‌تسنن توهین کنیم به اسلام خیانت کرده‌ایم، اهل تسنن چهار دسته هستند عده‌ای هم‌پیمان با ایران هستند، عده‌ای در کشور های افغانستان و پاکستان هستند که امید به حمایت ایرانیان دارند، عده‌ای سکولار هستند در غرب آسیا که بی‌طرف هستند و عده‌ای وهابیان و تکفیری‌ها هستند که دشمن جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمت به ائمه با توجه به اقتضای زمان حفظ وحدت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
هدف امریکا در ایران خالی کردن مغز جوانان و تحویل دادن فیلم پورن ... به خرد آن ها بود که موفق هم شدند و گفتن این جمله که من سیاسی نیستم به من چه مربوطه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین