کد خبر: ۳۹۹۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

امام جمعه کلاچای: مواضع رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد تحسین همگان را بر انگیخت

امام جمعه کلاچای مواضع انقلابی رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد را ستود و گفت: ایشان به حق، از مواضع ملت ایران دفاع کرد و شایسته تشکر و قدردانی است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این شهر در شرق استان گیلان افزود: این مواضع انقلابی رئیس جمهوری بی تردید بارقه امید را در دل ملت ایران تقویت کرد و در حقیقت با این سخنرانی، دل ملت ایران را شاد و مسرور ساخت.
وی در ادامه سخنان خود ، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اگر ما ولی فقیه داریم همه باید نصیحت های ایشان را بپذیرند چرا که معظم له، ژرف اندیش و مصلحت اندیش است.
امام جمعه کلاچای همچنین با گرامیداشت ماه محرم و حضور پرشور عزاداران حسینی برای عزاداری سید و سالار شهیدان یادآور شد: عزاداری های سید الشهدا باید مبتنی بر واقعیت ، حقایق و پرهیز از هر گونه بدعت و خرافه گویی باشد و فقط باید به اصل واقعه عاشورا پرداخته شود.
فرمانده پایگاه دریابانی بندر انزلی نیز بین خطبه های نماز جمعه این شهر، از پوشش 272 کیلومتر نوار ساحلی استان از سوی این نیرو خبر داد و گفت: نیروهای مرزبانی ما تمامی پهنه استان را کنترل و رصد می کنند.
سرهنگ اسماعیل سلیمانی راد بر لزوم اخذ مجوز شناورها در سواحل تاکید کرد و افزود: شناورهایی که در سواحل استان فعالیت دارند، باید مجوز بگیرند تا قانونمند شوند.
وی به دیگر فعالیت های این نیرو در حوزه جلوگیری از برداشت شن و ماسه و ساخت و ساز غیر مجاز در سواحل و طرح سالمسازی دریا اشاره و بیان کرد: امسال گشت دریایی نیروی ما در سواحل فعال بود و به خوبی توانستیم با همین نیروی اندک ، کل منطقه بویژه 116 نقطه خطر آفرین را پوشش دهیم.
وی ساماندهی 40 شناور، اجرای 300 مورد گشت دریایی، نجات جان 12 نفر در سواحل رودسر و قلع و قمع سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز را از فعالیت های این نیرو طی شش ماه نخست سالجاری ذکر کرد.
کلاچای در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین