کد خبر: ۳۹۹۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

فرمانده انتظامی فارس: سلاح و مهمات غیر مجاز در دست مردم این استان زیاد است

فرمانده انتظامی فارس گفت: سلاح و مهمات غیر مجاز در دست مردم این استان بسیار زیاد است و در برخی از آیین ها از جمله جشن های عروسی از آنها استفاده می شود که این امر زیبنده مردم با فرهنگ فارس نیست
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شیراز افزود: 
با همکاری مردم و پلیس این استان در یک سال گذشته میزان جرائم خشن و گروگان گیری در فارس 21 درصد نسبت به سال ماقبل آن کاهش یافته است.
وی بیان داشت: همچنین در یک سال گذشته آمارها در این استان در بخش سرقت 17درصد،در بخش قتل 23 درصد، در بخش متوفیان جاده ای 12درصد و تجاوز به عنف 28 درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

به گزارش ایرنااین مقام انتظامی اظهارداشت: افزون بر این در مدت یاد شده یک هزار و 560 میلیارد ریال کالای قاچاق و 35 تن مواد مخدر در فازس کشف شد.
وی اضافه کرد: در 6ماه نخست سال 95 حدود 25 تن مواد مخدر در استان فارس کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال 94 افزایش داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: بر اساس آمار موجود، این استان هم اینک به لحاظ موارد انتظامی و جرائم در جایگاه هفتم کشور قرار دارد درحالی که در سال 93 در جایگاه چهارم کشور قرار داشت.
گودرزی بیان کرد: این بدان معناست که فارس در بخش وقوع جرائم وضعیت بهتری نسبت به گذشته کسب کرده و این موفقیت مرهون همکاری مردم و پلیس است.
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: در ماه به طور میانگین تعداد یک هزار و 350 گزارش صحنه تصادف توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تهیه می شود که این در شان مردم فارس نیست.
گودرزی در بخش دیگری از مطالب خود با بیان اینکه مردم باید خود مراقبتی امنیتی داشته باشند، گفت: بتازگی طرحی در این استان اجرا کردیم که در آن هیچ مغازه جدیدی در فارس بدون مجهز بودن به دوربین مداربسته اجازه فعالیت ندارد زیرا بر این باوریم این اقدام یک نیاز برای رعایت مسائل امنیتی است.
وی افزود: از مردم انتظار داریم یاری رسان پلیس فارس در تمام امور باشند و با اطلاع رسانی مناسب از موضوع های پیرامونی خود برای برخورداری از جامعه ایمن مشارکت داشته باشند.
گودرزی همچنین به در پیش بودن ماه محرم (دوازدهم مهر) اشاره کرد و اظهار داشت: امام حسین (ع) با هدف اصلاح امت اسلام و احیای 2 فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و همه ما به ویژه جوانان باید ادامه دهنده راه انبیا و ائمه معضومین (ع) باشیم.
وی اضافه کرد: همه مردم باید در ماه محرم به 2 فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند و به یکدیگر تذکر لسانی دهند.
او ادامه داد: مردم با تذکر لسانی در ایام محرم باید یاری دهنده پلیس در مباحث اجتماعی از جمله مباحث ترافیکی، بد حجابی و سایر جرائم باشند تا حرمت ماه محرم حفظ شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Afghanistan
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
فراخوان بدین هرکس نیاورد تحویل بده گرفتین۲۰سال بندازینش زندان با رابطه هم درش نیارین.سلاح جنگی هم بود اعدامش کنین بدون مسامحه.ببینین کسی جرات میکنه اسلحه نگه داره.بابا اجرای قانون ضعیفه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین