کد خبر: ۳۹۹۱۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

80 مکان عرضه قلیان در رفسنجان پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از پلمب 80 مکان عرضه قلیان در شش ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا سرهنگ نصرالله عباسی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه در مصلی رفسنجان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: برای کاهش مصرف قلیان در رفسنجان از دو سال قبل اقدام کردیم که اقدامات خوبی انجام شد.
وی افزود: سال گذشته تعداد زیادی مکان عرضه قلیان در این شهرستان شناسایی و تعطیل شد و امسال نیز تاکنون 80 مورد شناسایی و پلمب شد که می توان گفت در راستای رفع این معضل، تا حدود زیادی این بساط برچیده شده و در این راه همچنان باید توجه و دقت لازم را انجام دهیم تا دیگر عرضه نشود.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان همچنین گفت: فرهنگ عاشورا کشور را بیمه کرده و این فرهنگ انسان ساز است و دشمن را در خارج از مرزها به ذلت و خواری کشانده است.
وی افزود: اگر امروز در شرایط بحرانی منطقه در بهترین وضعیت آرامش قرار داریم حاصل هوشمندی رهبری و مجاهدت نیروهای مسلح است که از فرهنگ عاشورا و محرم نشأت گرفته است.
عباسی تصریح کرد: نقش و جایگاه مجاهدان ناجا در کنار دلاورمردان سپاه، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه کشور در تمام حوزه های مختلف امنیتی بر کسی پوشیده نیست.
وی به عملکرد شش ماهه نیروی انتظامی در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: در این مدت وقوع جرایم در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش یافته است.
وی بیان کرد: 387 کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این راستا 138 معتاد پرخطر، 14 قاچاقچی و 142 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
عباسی با اشاره به وجود 60 هزار تبعه بیگانه در این شهرستان اظهار کرد: در این مدت توانسته ایم بیش از 2 هزار و 600 نفر از اتباع بیگانه را شناسایی و طرد کنیم که افزایش 42 درصدی نسبت به شش ماه اول سال گذشته را نشان می دهد.
وی بیان کرد: یکی دیگر از کارهایی که انجام دادیم مقابله با موتورهای سنگین قاچاق و حضور این موتورها در محور سرچشمه بود که نارضایتی مردم را به دنبال داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت همه فرماندهان و سربازان این مرز و بوم، به امید جمع آوری همه قلیانها در سراسر کشور
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
اولین های ایران
قابل توجه آنهایی که پیام می دهند نمیشود

تبریز بدون گدا

رفسنجان بدون قلیان
على
|
Qatar
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
اين يك نآن دانى جديد براىى شد

از فقر و فحشا و اعتياد شكسته اينها دنبال چى هستند
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
تبریز یا شاسین بدون گدا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین