کد خبر: ۳۹۹۱۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

توصیه فرمانده ناجا: عزاداران از اقداماتی که سبب وهن عزاداری حسینی شود پرهیز کنند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تدابیر پلیس برای عزاداری‌های محرم گفت: عزاداران نباید اقدامی انجام دهند که سبب وهن عزاداری‌ حسینی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه که همواره باعث تقویت نیروی انتظامی شدند قدردانی می‌کنم.

وی در مورد تقویت ناجا گفت: ما باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم که برای این اقدام امکانات و تجهیزات لازم است که امیدواریم با کمک‌هایی که به ما خواهد شد، تجهیزات جدید و آموزش‌های جدید را به نیروهایمان بدهیم و خدمات خوبی هم به مردم بدهیم.

اشتری درباره تمهیدات پلیس در ایام محرم و عزاداری‌های این ماه نیز گفت: هماهنگی‌های خوبی میان پلیس و مسئولان هیات‌ها و تکایا وجود دارد و موارد لازم به آنان گفته شده است و امیدواریم شهروندان نیز با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه آیا پلیس با اقداماتی همچون قمه زنی یا حمل علامت برخورد می‌کند یا خیر گفت: در هر استان موارد لازم از سوی پلیس به هیات‌ها اعلام شده اما در کل انتظار این است که عزاداران از اقداماتی که سبب وهن عزاداری‌ها می‌شود پرهیز کنند.

اشتری درباره تدابیر پلیس برای راهپیمایی اربعین نیز گفت: پلیس در مرزها آماده حضور زائران است و امیدواریم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم؛ در حال حاضر سه مرز شلمچه، چزابه و ایلام برای تردد زائران وجود دارد و اگر بنا باشد مرز جدیدی برای تردد اضافه شود آن را اعلام خواهیم کرد.

فرمانده ناجا ادامه داد: زائران حتما باید گذرنامه معتبر داشته باشند از این رو از آنان می‌خواهیم که حتما نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند. مدت زمان اقدامات مربوط به گذرنامه یک هفته است که البته این مدت در نیروی انتظامی کمتر از ۷۲ ساعت است و مابقی زمان آن مربوط به پست و دیگر مراحل اداری است.

اشتری درباره برخورد با گروهک‌های تروریستی نیز گفت: تعدادی از اشرار و اعضای گروهک‌های تروریستی در مرزهای شرقی و غربی دستگیر شده‌اند که این اتفاق با اشراف کامل نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی رخ داده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره خبر خوش رییس پلیس به مردم در هفته ناجا خاطر نشان کرد: در ایام هفته ناجا خدمات پلیس به مردم افزایش پیدا کرده و خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی فاقد حکم قضایی ترخیص می‌شوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
پرهیز کنید چیه؟دستگیرشون کن
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
قطعا کوبیدن بر طبل 2 متری ساعت 11 نیمه شب هم وهن عزاداری است. خواهشا ممنوع کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین