کد خبر: ۳۹۹۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

قدردانی دفتر رئیس‌جمهور از مردم قزوین

دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم قزوین از کاروان دولت در سفر به این استان تقدیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تقدیر از استقبال مردم استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: شرایط ویژۀ آب و هوایی، وجود منابع آبی، زمین حاصل خیز و نیروی انسانی توانمند و متخصص، بویژه جوانان آرمانگرا و پرشور؛ می‌تواند این منطقه را به یکی از قطب‏های تولید داخلی از جمله در زمینه محصولات کشاورزی و صنعتی تبدیل کند.

متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و شریف استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه دیگری از همبستگی و عزم ملی را برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر به نمایش گذاشت و افق روشن دیگری در مسیر تلاش خادمان ملت و دولت تدبیر و امید گشود.

استان باستانی قزوین که سابقة مدنیت در آن به هزاران سال پیش از میلاد می‏رسد، از مراکز مهم علمی و ادبی بوده و سرشار از برکات و مواهب طبیعی است. این سرزمین در دوران مختلف، جایگاه رفیعی در تاریخ ایران عزیز داشته و همواره بزرگان و علمای نامداری در خود پرورش داده است که نقشی تاثیرگذار در اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی از خود برجا گذاشته اند.

این پهن دشت پرنقش و نگار، در سایه برکات و نزولات البرز باشکوه، هم ‏اکنون نیز از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های بسیار مطلوبی برای توسعه منطقه ای و ایفای نقش راهبردی در عرصه تحقق برنامه های، به‏ ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور برخوردار است. شرایط ویژۀ آب و هوایی، وجود منابع آبی، زمین حاصلخیز و نیروی انسانی توانمند و متخصص، بویژه جوانان آرمانگرا و پرشور؛ می‌تواند این منطقه را به یکی از قطب‏های تولید داخلی از جمله در زمینه محصولات کشاورزی و صنعتی تبدیل کند.

همچنین؛ این سرزمین سربلند با دارا بودن راه‏های ارتباطی مناسب و توانمندی‏های اقتصادی، صنعتی و فرهنگی، از استعداد بالایی برای توسعه گردشگری برخوردار است. امید است با اجرایی شدن تصمیمات و برنامه‏ های مهم دولت در این سفر، از جمله احیای بیست هزار هکتار زمین کشاورزی در کوتاه مدت، ارتقای ظرفیت های ارتباطی و ریلی و همچنین طرحهای صنعتی و تولیدی؛ گام‏های اساسی و موثرتری برای توسعه هر چه بیشتر استان برداشته شود.

برخود فرض می‌دانیم به پاس حضور، همدلی و همزبانی مردم مومن و فرهنگمدار این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمة محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان پرشور، نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و دستیابی بیش از پیش این استان غنی را به توسعه و رونق اقتصادی، از درگاه خداوند مهربان مسئلت داریم.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین