کد خبر: ۳۹۹۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

آزادی منطقه راهبردی البورثیع در رمادی عراق

نیروهای عملیاتی عراق با حمایت نیروهای داوطلب عشایر، روز شنبه در ادامه پیشروی های خود منطقه راهبردی «البورثیع» در شمال رمادی مرکز استان انبار را آزاد کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری الحره، نیروهای عراقی با حمایت و پیشتیبانی نیروهای عشایر، تروریست های داعش را از منطقه راهبردی البورثیع بیرون راندند.

«غسان العیساوی» سخنگوی رسمی نیروهای عشایر در استان انبار گفت که مناطق گسترده ای از جزیره «البودیاب» از اشغال تروریست های داعش آزاد شد.

سخنگوی نیروی های پلیس استان انبار نیز پیش از این گفته بود که نیروهای عراقی خود را آماده شرکت در عملیات آزادسازی کامل این استان از اشغال تروریست های داعش کرده اند.
در همین راستا فرمانده عملیات آزادسازی استان انبار گفت که سه منطقه در جزیره «البوعلی الجاسم» در شمال رمادی از اشغال تروریست های داعش آزاد شد.

اسماعیل المحلاوی افزود: نیروهای عملیاتی طی ساعت های اخیر به عمق مناطق جزیره البوعلی الجاسم برای پاکسازی آن از تروریست ها، نفوذ کرده اند.

نیروهای عراقی اکثر شهرهای استان انبار و رمادی مرکز این استان و فلوجه بزرگترین شهرستان آن را از اشغال تروریست ها آزاد کرده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین