کد خبر: ۴۰۰۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

14 سارق مسلح در چابهار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 14 سارق حرفه ای عضو 3 باند بزرگ و پرخطر مسلحانه چابهار با پنج قبضه سلاح، مهمات جنگی و انواع سلاح های سرد با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمد نوربخش روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس اقدامات قاطعی را در هفته جاری برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در مناطق شهری و روستایی انجام داده و به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

وی گفت: یکی از سه باند دستگیر شده سابقه همکاری با گروهک های تروریستی معاند نظام جمهوری اسلامی را دارد که هم اینک به 23 فقره سرقت های مسلحانه خودرو و موتور سیکلت و سرقت مسلحانه به عنف، زورگیری و آدم ربایی مسلحانه اعتراف کرده است.

وی کشف 12 موتور سیکلت سرقتی از 2 نفر، کشف 300 کیلوگرم پان، شناسایی و دستگیری 2 آدم ربا و آزادی گروگان ها، دستگیری 2 نفر متهم به قتل، دستگیری 4 سارق سیم و کابل برق، کشف نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع کریستال و کشف و ضبط 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را از دیگر اقدامات پلیس در چند روز گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شهروندان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و در اسرع وقت هرگونه وقوع جرم را به پلیس 110 اطلاع دهند.

سرهنگ نوربخش افزود: پلیس با افزایش گشت ها و کنترل بیشتر در ورودی و خروجی چابهار کنترل لازم را برای برقراری نظم و امنیت شهر خواهد داشت و از هیچ کوششی برای ارتقای امنیت دریغ نخواهد کرد.

وی از خبرنگاران، شهروندان و به ویژه افراد فعال در شبکه های اجتماعی فضای مجازی خواست از انتشار اخبار خلاف واقع در خصوص ناامنی های چابهار و همچنین اخبار دروغی که موجب رنجش خاطر و نگرانی شهروندان و سرمایه گذاران می شود پرهیز کنند.

وی به هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و از مهمترین برنامه های در حال اجرای این هفته را برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معزز شهداء، نشست مردمی در مرکز نظارت همگانی، دیدار با بازنشستگان نیروی انتظامی، برگزاری مانور موتور سیکلت های قانونمند در سطح شهرستان، همایش پلیس و اصناف و دیدار با معتمدان و بزرگان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداء، نشست با دستگاه های دولتی و مراجع قضایی، دیدار با امامان جمعه و جماعت، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برپایی چادر خدمات درمانی در نقاط مختلف شهر، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از رانندگان قانونمند و اهداء خون توسط پرسنل انتظامی عنوان کرد.

شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.

بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین