کد خبر: ۴۰۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
اقتصاد کالیفرنیا پنجمین اقتصاد بزرگ جهان

پیامدهای منفی خروج از اتحادیه‌اروپا برای بریتانیا/اقتصاد کالیفرنیا از بریتانیا پیشی گرفت

یک مقام امریکایی گفته است که کالیفرنیا به طور رسمی پنجمین اقتصاد بزرگ جهان شد. او گفته است که کالیفرنیا بیش از فلوریدا و تگزاس در داخل امریکا اشتغال‌زایی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- روزنامه ایندیپندنت با انتشار گزارشی اشاره کرده که مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که تولید ناخالص ملی کالیفرنیا ۲.۴۶ تریلیون دلار بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ کوین دی لئون از رهبران سنا در کالفیرنیا گفته است که آن ایالت اکنون پنجمین قدرت اقتصادی جهان پس از رای بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. 
پیامدهای منفی خروج از اتحادیه‌اروپا برای بریتانیا/اقتصاد کالیفرنیا از بریتانیا پیشی گرفت
 
اظهارات او یک روز پس از کاهش ارزش پوند در برابر دلار و شکستن رکورد ۳۱ ساله این موضوع بیان شده است که علت آن هراس از عواقب غیر‌قابل پیش‌بینی خروح بریتانیا از اتخادیه اروپا برای معامله‌گران است. 

این مقام امریکایی گفته است که کالیفرنیا به طور رسمی پنجمین اقتصاد بزرگ جهان شد. او گفته است که کالیفرنیا بیش از فلوریدا و تگزاس در داخل امریکا اشتغال‌زایی کرده است. 

ایندیپندنت اما اشاره می‌کند که اقتصادانان معمولا تمایل دارند با احتیاط اندازه نسبی اقتصاد را با استفاده نرخ شناور مبادلات ارزی مقایسه کنند و در عوض ترجیح می‌دهند از تفاوت‌های قدرت خرید داخلی برای مقایسه استفاده کنند. 

در ماه ژوئن گذشته تولید ناخالص داخلی کالیفرنیا از فراسه پیشی گرفت و به ششمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شد. اقتصاد کالفیرنیا در سال ۲۰۱۵ میلادی رشدی ۴.۱ درصدی داشته است در حالی که رشد اقتصادی بریتانیا در این بازه زمانی ۲.۲ درصد بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
با وجود ترامپ کل اقتصاد آمریکا هم پنجم نخواهد شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین