کد خبر: ۴۰۰۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

نکونام: رفتار کره‌ای‌ها نشانه ترس‌شان است/ماسک زدند تا کسی مسخره‌شان نکند!

دستیار کارلوس کی روش می گوید بازی های ایران و کره جنوبی همیشه خاص بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : جواد نکونام مربی تیم ملی در آستانه بازی ایران و کره جنوبی می گوید: «کره سه بازی آخرش را به ما باخته است. سرمربی تیم ملی صحبت های لازم را با بازیکنان انجام داده است. همه تیم زحمت می کشند تا یک نفر گل بزند. قطعا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. کره ای ها از بدو ورودشان اعتراف کردند که جو ورزشگاه آزادی وحشتناک است.»

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه می دهد: «در ماه محرم هستیم و بازیکنان دوست داشتند که در عزاداری ها حضور داشته باشند. دوست داشتیم بازی در زمانی به غیر از تاسوعا باشد. اما حالا که این طور شده با رعایت تمام اصول به مصاف کره می رویم.»

نکونام درباره ماسکی که کره ای ها زده بودند و وارد تهران شدند، می گوید: «این ماسک زدن ها و حرکاتی که کره ای ها انجام داده اند و حتی علیه ایران صحبت کرده اند، نشان دهنده ترس آنهاست. یادتان باشد در بازی آخر ما هم گفته بودند می خواهیم ازبکستان به جام جهانی برود و کاری می کنیم که ایرانی ها خون گریه کنند. حالا هم با این ماسک زدن ها می خواهند یک کار جدید انجام داده باشند. می خواهند ماسک بزنند تا کسی آنها را نشناسند و مسخره شان نکنند!»

کاپیتان سابق تیم ملی در پایان می گوید: «یادتان باشد اگر ازبکستان یک گل دیگر می زد کره جنوبی اوت می شد و به جام جهانی 2014 نمی رفت. نقطه قوت ما مثل بازی با قطر هواداران هستند و از آنها خواهش می کنم با رعایت تمام اصول و پوشیدن لباس مشکی بتوانیم هم برد شیرین به دست آوریم و هم یک عزاداری خوب انجام دهیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
جنگ است یا فوتبال؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
دوست عزیز نکونام، اولین نشانه شخصیت ادمها احترام به دیگران است اینکه از ما بترسند یا نترسند باعث بی احترامی به دیگران نمیشود . سعی کن به دیگران احترام بگذاری تا دیگران به شما
ابرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
1
سلام ماسکهای کره ایها برای متناسب سازی نوع تنفس و آماده سازی جهت کاهش حجم ریه ها با توجه به ارتفاع تهران از سطح دریا میباشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین