کد خبر: ۴۰۱۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
با قهرمانی ماری در پکن؛

اتفاق تلخ برای تنیس جهان

تنیسور بریتانیایی با پیروزی مقابل دیمیتروف بلغار قهرمان تنیس پکن شد تا با این نتیجه فدرر و نادال از جمع 5 تنیسور برتر جهان خارج شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته و در دور نیمه نهایی تنیس آزاد چین، اندی ماری در دو ست پیاپی از سد داوید فرر گذشت و گریگور دیمیتروف که دور قبل نادال را حذف کرده بود، با انصراف میلوش رائونیچ راهی دیدار پایانی شد تا فینال حساس بین این دو تنیسور برگزار شود.

در یک طرف قهرمان المپیک ریو قرار گرفته بود و در طرف دیگر دیمیتروف شگفتی سازی که با شکت سلطان خاک رس پا به فینال گذاشته بود. اما امروز جدال این دو به سود اندی ماری بریتانیایی به پایان رسید تا به اولین قهرمانی خود بعد از المپیک برسد.

اندی ماری در ست اول 6-4 و در ست دوم 7-6 حریف خود را مغلوب کرد. ماری برای رسیدن به فینال آندرس سپی، آندری کوزنتسوف، کایل ادموند و داوید فرر را شکست داده بود اما در طرف مقابل حریف بلغار هم با شگفتی و البته خوش شانسی به این دیدار رسیده بود تا در نهایت ماری قهرمانی پکن را به دست بیاورد.

به گزارش ورزش سه، با این نتایج بعد از 13 سال راجر فدرر و رافائل نادال از جمع 5 تنیسور برتر جهان خارج می شوند. نادال با شکست مقابل دیمیتروف بلغار و نرسیدن به فینال سقوط به جایگاه ششم را تجربه خواهد کرد و فدرر هم که روزهای مصدومیت خود را پشت سر می گذارد عنوان هفتمی را به خود می بیند. این دو فوق ستاره سال ها در صدر جدول بودند و حالا روزهایی متفاوت را پشت سر می گذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
من زیاد به این برد و باخت‌ها ارزشی قائل نمیشم چون بیشترشون بوی زد و بند میدن. بنابراین واژه تلخ مناسب به نظر نمیاد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین