کد خبر: ۴۰۱۰۴۹
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
از سوی رئیس هیأت مؤسس اتحادیه اروپایی علمای شیعه

واکنش شدید یک عالم‌دینی به توهین‌‌های مداح مشهور در صداوسیما/می‌گوید که امام حسین (ع) هم فحش می‌داد!/او بی‌سواد است

یک استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، واکنش نشان داد و گفت: شب گذشته یک مداح با توهین و جسارت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارات (ع) گفت «امام حسین (ع) هم فحش می‌داد».
آفتاب‌‌نیوز :
یک استاد حوزه و دانشگاه با توهین‌آمیز دانستن اظهارات یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، واکنش نشان داد و گفت: شب گذشته یک مداح با توهین و جسارت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارات (ع) گفت «امام حسین (ع) هم فحش می‌داد».

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، آیت‌الله سیدعباس حسینی قائم‌مقامی در شب هشتم عزاداری سید و سالار شهیدان به تبیین معارف آن حضرت تحت عنوان «از اسلام نبوی تا اسلام اموی، ملاک‌ها و معیارها» پرداخت و نسبت به اظهارات یک مداح که آن‌را توهین‌آمیز توصیف کرد، واکنش شدیدی نشان داد.

واکنش شدید یک عالم دینی به اظهارات مداح مشهور

رئیس هیأت مؤسس اتحادیه اروپایی علمای شیعه گفت: شب گذشته قطعه فیلمی از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که باید به آن گریست. حالم از دیدن این فیلم بد شد. در این فیلم ساحت اهل بیت توسط یک مداح که بیش از 40 سال است می‌شناسمش مورد جسارت قرار گرفت. این بنده خدا فردی متدین و سرشناس و خالص است و خیلی از حرف‌هایی که به وی نسبت می‌دهند به او نمی‌چسبد اما به مفهوم واقعی کلمه، بی‌سواد است.

رئیس انستیتو اروپایی الهیات صلح ادامه داد: در این فیلم مصاحبه‌گر به وی می‌گوید گاهی شما در جلسات خود انتقاد می‌کنید، که وی پاسخ می‌دهد بله، بعد از او می‌پرسد شما در جلسات خود فحش هم می‌دهید؟ این مداح بی‌سواد جواب می‌دهد بله خود امام حسین (ع) هم فحش می‌داد.

بنیانگذار مجلس اعلای شیعیان آلمان گفت: باید همه انا لله و انا الیه راجعون بگویند. این سخن در ایام ماتم و سوگواری اباعبدالله بیان شد آیا مراجع و مدعیان دینداری این فیلم را ندیدند؟ چرا هیچ واکنشی از خود نشان ندادند؟ آیا حاج اکبر ناظم و حاج مرشد و آقای شجاعی اینگونه بودند؟ به کجا می‌رویم؟ چرا از هیچ‌جا صدایی بلند نشد؟

قائم‌مقامی ادامه داد: آیا اباعبدالله ناسزا می‌گفت و فحش می‌داد و حُر فرمانده لشکر یزید ناسزا نمی‌گفت؟ این تناقض چطور قابل توجیه است؟ حر چون در برابر امام ادب کرد اهل نجات شد و ارتقاء پیدا کرد؛ آن وقت امام حسین(ع) ناسزا می‌گفت؟ تصور این حرف هم سخت و شرم‌آور است. اگر بنده و امثال بنده نسبت به این توهین واکنش نشان ندهیم و اعتراض نکنیم، لباسمان را باید آتش زد و امام زمان (عج) این کار را می‌کنند و با هیچ فردی مدعی هم شوخی ندارند.

رئیس انستیتو الهیات صلح آلمان ضمن ابراز تأسف از چنین اظهاراتی گفت: وقتی یک عمر معیارها شناخته نشود اینچنین به ساحت معصوم (ع) جسارت می‌شود.

وی با طرح این پرسش که جوانانی که سخن این مداح را می‌شنوند چه احساسی پیدا می‌کنند؟ گفت: معتقدم اینها دو دسته می‌شوند؛ یک دسته جوانانی که در حالی که عمل دینی دارند، مسخ شده‌اند و گروه دوم می‌گویند ما اصلا دین نمی‌خواهیم. به والله به تالله به امام زمان (ع) به جده اطهرم سوگند بنده خودم به چشمم چنین جوانانی را می‌بینم در حالی به خود خدا قسم این جوانان از دین فراری نیستند بلکه به به دلیل توهمی که امثال بنده در ذهنشان می‌سازیم، از دین‌گریزان شده‌اند.

رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: اخیرا به جوان تحصیلکرده‌ای گفتم نور ایمان در نهان جان تو نهفته است. اگر من هم جای تو بودم شاید هزار بار بیشتر از فراری می‌شدم اما فرق من با تو این است که من چند نفر آدم دیده‌ام.

آیت‌الله حسینی قائم‌مقامی در حالی که از شدت ناراحتی می‌گریست، گفت: خدایا اگر من سیدعباس حسینی قائم مقامی چیزی به دین تو نمی‌افزایم، در این شب عزیز یک لحظه به من فرصت نده.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: خدا آقای مهدوی‌کنی را رحمت کند. ایشان شاگرد مرحوم برهان بود. مرحوم برهان وقتی فردی به لباس روحانیت ملبس می‌شد می‌گفت خدا از شر این لباس حفظت کند. بلکه به تن کردن این لباس مسئولیت سنگینی دارد. باید دائم الاضطرار بود همان‌طور که حضرات معصومین این‌گونه بودند. باید از خدا خواست تدبیر امر ما را خودش انجام دهد و ما را به حال خود رها نکند. ما به خیر و شر خود آگاه نیستیم. باید مضطرانه به امام حسین(ع) متوسل شویم. این شب‌ها متمم شب‌های قدر است. کاستی‌هایمان را باید با شب قدر حسین (ع) جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: معیارها در هر حوزه‌ای دائما باید مورد شناسایی و احصاء قرار بگیرد. مهم این است که معیارِ معیار مشخص شود. در این صورت می‌توان تفاوت بین اطلاعات معیار و غیر معیار و ادعا را تشخیص داد. این معیارها بخشی از هندسه معرفتی هرم وجود شناختی است. علم‌ورزی و علم بسیط و مرکب با مبحث معیارها ارتباط دارند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

رییس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: خصوصیت گزاره‌های معیار، ناظر و داور بودن آنهاست. این گزاره‌ها بر گزاره‌های بسیط ناظر هستند. اگر در مجموعه‌ای با بیش از یک عضو روبرو باشیم حتما در این مجموعه گزاره معیار وجود دارد که ناظر و فرادست است. اگر بخواهیم این مجموعه را در قالب شکل هندسی نشان دهیم شکلی هرمی خواهد داشت که گزاره معیار، ناظر و فرادست در راس این هرم قرار می‌گیرد.

حسینی قائم‌مقامی با بیان اینکه با حذف گزاره معیار چه اتفاقی می‌افتد؟ اظهار کرد: دو حالت به وجود می‌آید یا اصلا مجموعه شکل نمی‌گیرد. انبوهی آیات و هزاران روایت و حدیث داریم که اجزاء معرفت دینی را تشکیل می‌دهد. در چنین مجموعه‌ای اگر گزاره معیار وجود نداشته باشد مواجهه، مواجهه خطی می‌شود و به تدریج تناقض‌ها و مشکلات خودنمایی می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در هر مجموعه‌ای همه اجزا با یکدیگر پیوستگی و همپوشانی دارند اما در جمع و با هم بودن، اینچنین نیست به همین دلیل به تدریج اختلافات بین اجزاء این جمع خودش را نشان می‌دهد و مجبور می‌شویم با تولید منطق درونی شکاف بین اجزاء را پر کنیم حال آنکه در مجموعه بهم پیوسته منطق بیرونی وجود دارد و منطق درونی در انسجام با منطق بیرونی است.

رئیس انستیتو الهیات صلح آلمان ادامه داد: در ترکیه همه سکولارها و گروهای مختلف دینی و سیاسی روزهای جمعه با حضور در نماز جمعه شهر را یکپارچه نمازخانه می‌کنند اما در غیر جمعه شهر یکپارچه رنگ اروپایی دارد. عجیب است، سکولار و مذهبی در ترکیه حول یک مسأله وحدت می‌کنند. مثلا آتاتورک دیگر عامل وحدت‌بخش سکولارها و مذهبی‌های این کشور است.

وی متذکر شد: یکی از نشانه‌های دین حقیقی وحدت‌آفرینی آن دین است و اختلاف‌افکنی یکی از پدیده‌های بدون منشاء دینی است به همین دلیل مجبور می‌شویم با ابزارهای امنیتی، انسجام را به جامعه تزریق کنیم یعنی با تحمیل عامل بیرونی، منطق درونی بر منطق بیرونی و بین الاذهانی تحمیل می‌شود و البته به صورت مصنوعی نتایجی دارد در حالی که در مجموعه انسجام واقعی از درون ایجاد می‌شود. در چنین وضعیتی عوامل پرسشگر متهم به تکفیر و بی‌دینی و بی‌ایمانی می‌شوند.

رییس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ادامه داد: البته یک اتفاق دیگری هم می‌افتد و آن تبدیل نشانه‌ها به سمبل و نماد است. خصوصیت نماد، رمزآلودی است و خصوصیت نشانه، شفافیت است. با چنین برهان و استدلالی خواب‌نمایی و مصلحت‌اندیشی و ارجاع به آینده و متهم کردن مردم به نفهمی توسط مدعیان دینداری در جامعه شیوع پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۵
ناشناس
|
Mauritius
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
6
100
یک مرد پیدا شد ....زنده باد علم و ادب حسینی.
پاسخ ها
سيد محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
مداح هر چي بگه، نمي شه ايراد گرفت! زيادي اعتراض كنيد، هفت تير مي كشه ها!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
دروغ گوها !!!!!!!. حاج منصور کی گفت امام حسین علیه السلام فحش می داد بلکه به عبارت تاریخی و روایی و جمله مشهور حضرت در مواجهه با لشکر یزید اشاره کرد . ظاهرا آقای قائم مقامی خودش سوادش زیر سواله!!!!!
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
علی آقا ظاهراً سواد شما هم در حد ارضی هست. منصور ارضی فحش را از زبان امام حسین (ع) به زبان آورد،شما نشنیدی!؟ باید به عرض برسانم عبارت تاریخی و روایی و مشهوری که در آن لفظ "زنا زاده" وجود داشته باشد وجود خارجی ندارد!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
53
ان مداح مشهور كيست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
هر کی بوده مهم نیست
مهم اینه که مداحان (باصطلاح) از هر گونه بازخواست و سوالی مبرا بوده و اختیار تام دارند
هر وقتم صلاح بدونن هر کاری میکنن حتی توهین به رئیس جمهور و ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
حاج منصور ارضی
شاهپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
....................فقط توبه کنید
سید محمد علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
50
امشب (شب هشتم محرم ) حجةالاسلام حاج اقا فاطمیان هم در سخنرانیشان در منزل مرحوم حاج اقا سلیمانی که جمعیت مستمع انقدر زیاد است که پارکینگ مجتمع مسکونی همسایه که بسیار وسیع هم هست وحمعیت وسیعی هم در انجا از سخنرانی ایشان استفاده میکنند تلویحا از پخش این سخنان وقیحانه شدیدا اظهار ناراحتی کردند ! اما واقعا تأسفبار است که صدایی از حوزه های علمیه ...درنیامد !
سید محمد علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
15
امشب (شب هشتم محرم ) حجةالاسلام حاج اقا فاطمیان هم در سخنرانیشان در منزل مرحوم حاج اقا سلیمانی که جمعیت مستمع انقدر زیاد است که پارکینگ مجتمع مسکونی همسایه که بسیار وسیع هم هست وحمعیت وسیعی هم در انجا از سخنرانی ایشان استفاده میکنند تلویحا از پخش این سخنان وقیحانه شدیدا اظهار ناراحتی کردند !
اسماعیلی
|
United States of America
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
39
متاسفانه وقتی بزرگان قوم و سرمداران ایران اسلامی در برابر هتاکیهای این مداح ساکت و بی تفاوت هستند باید از اون ور خاک ایران صدای اعتراض بلند شود . اگر در برابر صداها و فحاشی های قبلی و چند مورد دیگر واکنش نشان میدادند این جسارت بزرگ به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام روانمی داشت .با هر هتاکی صدا وسیما بیشتر از این آقای محترم استفاده و سخنان و مداحیهای ایشان را پخش میکرد تا جایی که ایشان باورشان شده که خط قرمزی برای ایشان نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
چون به وسیله این جور افراد میتوان حکومت انحصاری و فامیلی و دائمی داست.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
4
45
به خدا كه يك عمر است ما مردم عادى هم همين را مى گوييم متاسفانه كسانى كه قرار است با خوندن روضه ومرثيه مردم را بيشتر با أهل بيت آشنا كنندگاهى چيزهايى از إمامان ميگويندوكارهايى مى كنند كه باعث حيرت انسان مى شود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
41
صدا و سیما و کسانی که ساکت نشستن و جرٱت نکردن این مداح دروغین را محکوم کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
4
45
آقای مداح بی ادب برو توبه کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
5
59
فعلا ارجحیت با نفی موسیقی و کنسرت و برگزاری فوتباله!!!!!
سقراط حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
56
متاسفانه کسانی که فاقد کمترین دانش در باب سیره معصومین هستند بر دوش ملت سوارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
4
35
فحش در احاديث و روايات

3- در متون و منابع غني اسلامي و روايات پيشوايان دين عليهم السلام صحبت رکيک ٬فحش دادن و عدم عفت کلام ٬بسيار مذمت شده و نهي گرديده است.در روايتي آمده که:

ـ الامام الصادق(‌ عليه السلام ): « اِحفَظ لِسانَك عَن خَبيثِ الكلامِ ». « زبان خود را از بيان كلمات زشت و ركيك محافظت كن ».

ـ الامام علي( عليه السلام ): « الفُحشُ وَ التَّفَحُّشُ لَيسا مِن الإسلامِ ». « دشنام دادن و بد دهني ( يا دشنام شنيدن ) از اسلام بدورند ».

ـ الامام باقر( عليه السلام ): «‌ اِنَّ اللهَ يبغِضُ الفاحِشَ المُتَفَحُّشَ ». « خداوند شخص ناسزاگوي بد دهن ( يا دشنام شنو ) را دشمن دارد ».

ـ رسول الله( صلي الله عليه و آله ): « اياكُم وَ الفُحشَ ؛ فَاِنَّ اللهَ عَزَّوَجَلَّ لايحِبُّ الفاحِشَ المُتَفَحِّشَ ».4

پيامبر خدا( صلي الله عليه و آله ): « از دشنامگويي بپرهيزيد، زيرا خداي عزوجلّ ناسزاگوي بد دهن را دوست ندارد ».

ـ رسول الله(‌صلي الله عليه و آله ):‌ «‌ ما كَانَ الفُحشُ في شيءٍ قَطُّ اِلّا شانَهُ، وَ لا كانَ الحَياءُ في شيءٍ قَطُّ الّا زانَهُ ». « زشت گويي ( و زشت كرداري ) هرگز در چيزي نبود مگر اينكه آن را عيبناك گردانيد و شرم و حيا هرگز در چيزي نبود مگر اينكه آن را آراست ».

ـ الامام علي( عليه السلام ):‌ « اَسفَهُ السُّفَهاءِ المُتَبجِّحُ بِفُحشِ الكَلامِ ». « نابخردترين نابخردان، كسي است كه به دشنامگويي افتخار كند ».

ـ الامام علي( عليه السلام ): « مَن افحَشَ شفا حُسّادَهُ ». « كسي كه دشنام دهد دل حسودانش را خنك گرداند ».

ـ الامام صادق( عليه السلام ): « مَن خافَ النّاسُ لِسانَهُ فهُوَ في النّارِ ». « هركس كه مردم از زبانش بترسند او در آتش است ».
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
18
چيزي نمي گويند چون
ناشناس
|
Armenia
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
18
کدام مداح بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
جناب حاج منصور ارضی
جبلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
28
با سلام
حضرت آيت الله آقاسيد عباس حسینی خيلي از آقايان از تخريب دين و ايجاد خرافه بدست اين
بي سواد ها نان هامي خورند في المثل فيلم تاريخي حضرت يوسف (ع)را بادقت ملاحظه فرمائيد .انشاءالله وجود نازنين حضرت بقيه الله دين و دنيا و همچنين آخرت مارا از اين بي سوادها حفظ نمايد آمين
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
47
من هم در آن لحظه تعجب کردم و واقعیت تا حالا یک چنین چیزی نشنیده بودم، اما بعد که دیدم کسی از بزرگان واکنش نشان نداد، گفتم شاید من بد متوجه شدم. متاسفانه فکر می کنم در زمان حال علمای ما فقط به فکر مصلحت اندیشی و .... اند که باید تاسف خورد و زار زار گریه کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
19
اون مداح ها بلیط اوپن دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
18
فاتحه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
5
39
خدایا اسلام عزیز را از شر مداحان نجات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
38
حاج آقا او مداح نیست بلکه فحاش است.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
39
به نظرم این مداح حاج منصور......بود که چندوقت پیش برنامه ای مستندازاونشان دادند واقعا خجالت آوراست ؟؟؟
نیما
|
Canada
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
41
این نکته که منصور ارضی بیسواد است درست است
این مداحا در سایه سار جهل و خرافه مشهور شده اند
.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
24
سلام
امام صادق ع میفرماییند
کمال انسانهای پست فحاشی وبد زبانی انان است
اهل بیت ع که سرچشمه اخلاق وادب پاکی هستند چطور ما پستیم که عمل سرشار از پستیمان را با تهمت زدن به امام حسین ع عمل سرشار از نادانیمان اینگونه تفسیر کنیم
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
26
چرا اقایان علم الهدا ویزدی واقای احمد خاتمی وحوزه علمیه قم وسایر علما جواب این مداح بی سواد را نمی دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
36
الان اگه یه فرد منتسب به دولت این حرف رو زده بود کفن پوشها قیام نکرده بودن؟
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
25
خوب شماها که اینقدر هنرمندین چطور مسابقه فوتبال رو حرام اعلام میکنید این آقایان مداح رو
کارشون رو تایید نمی کنید که بعضی شون با تحریف کربلا دارن پول درمیارن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
9
منصور ارضی .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
11
متاسفانه ا...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
10
این ارضی .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
20
بعضی از اینهامداح اهل بیت نیستند مداح اهل شر هستند .امامان ما پاکتر از آن هستند که این مداح آن عزیزان باشند .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
12
امروز توتاکسی حرف همین ارضی بود.یک مسافر که چوپان بود میگفت من که یک چوپون بیابونی هستم یک دفعه قیافه این ...را میان تلویزیون دیدم خب بفهمیم . گفته امام حسین فحش میداده؟ بعد هم گریه کرد و گفت امام زمان بیا که دین ازدست رفت !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
17
در حال حاضر مقصر اصلي صدا و سيماست. چون بهرحال درك و فهم افراد متفاوت است و ممكنه بعضي ها بعلت نفهمي بيش از حد يه چيزهايي بگن كه با عرف و شرع خيلي در تضاد باشه و اين گناه و مجازاتش براي خود شخص گوينده است. اما چرا بايد صدا و سيما اين كوتاهي را بكنه و باعث پخش آن در رسانه مثلاً ملي بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! و اين گناهي است نابخشودني و بسيار بزرگ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
16
به مفهوم واقعی کلمه، بی‌سواد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
17
در کمال بیشرمی حکم قتل 3 نفر را تائید کرد
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
13
بنده اگر جای این حاجی بودم لباسمو درمیاوردم تا
دیگه یک بی سواد جرات توهین به امام حسین رو نداشته باشه و جالبه که این افراد هرچی میخوان میگن و همه رو هم مرتد اعلام میکنند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
13
ای کاش عالمان و بزرگان دین که در برابر برگزاری کنسرت مجاز موضع گیریهای تندی دارند، در برابر سخنان وهن آمیز بعضی مداحان و افراد مدعی دین داری هم واکنش کوچکی از خود نشان می دادند.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
9
مشت نمونه خروار .......
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
3
دانشکده مداحی چرا ساکت است
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
4
هر شش ماه باز آموزی و نوآموزی و کنترل ذهنی و رفتاری ، در صورت قبولی ، پروانه تریبون تمدید شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
1
جناب حاج منصور ارضي ، بنا به رمايش شما بنده هم ...........
کمیل فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
13
3
یه تار مو شو به صد تا دکتر نمی دیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خودت و خونوادت مریض شدین آمپولتو بده بزنه.نرو پیش دکتر.
hosen
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
3
11
اهای ارضی به یک ارزن نم ارزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
2
یه جور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
6
4
خیلی نامردید من کامل گوش کردم کی گفت امام حسین فحش داد اون خبرنگاره کلمه ناسزا را بکار برد
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
از زبان امام حسین (ع) فحش رو قرائت کرد ! نشنیدی یا خودتو به نشنیدن زدی؟؟؟
بلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
4
سلام اگرچه امام حسین ( ع ) در آن روز این جمله را به عبیداله ابن زیاد گفتند ولی باید بدانیم که زنا زادگی زیادابن مرجانه زبانزد خاص و عام بود بطوری که در زمان حکومت حضرت علی ( ع ) و زمانی که پدر عبیداله جانشین استاندار بصره بود معاویه نامه ای به وی نوشته و با ارائه شهود ادعا نمود که وی برادرش هست لذا در چنین شرائطی نمی توان گفت که امام حسین فحش داده پس ما هم به هرکس که بخواهیم می توانیم نسبت زنا زاده بدهیم
در شرع مقدس اسلام نسبت زنا زادگی بدون سند هشتاد ضربه شلاق دارد.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
2
5
ارضی برو
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
3
همه بد و بیراه گفتن ولی کسی به صورت علمی جوابی نداده.
یکی اومده گفته اون کلمه اونجا به معنای زنازاده نیست. خب قبول، شما معنی کنید. اتفاقا معنی هم کرده و گفته یعنی اینکه « تو از خانواده‌ای پست هستی».
به نظر شما الان دیگه از فحش بودن در اومده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
4
اشتباه با صدا و سیماست!!!
متولد خرامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
4
انشاا... که در راه حسین ع بمیرم.واقعا غریبی تا چه حد اونایی که ادعاشون میشه اگه روز عاشورا بودن چه کارا نمیکردن .یادشون بمونه که امروز بین امام حسین ع و ارضی .منصور ارضی رو انتخاب کردن اصولگرا ها یادشون باشه ک فقط گروهشون مهمه نه امام حسین ع.چرا هیچ خبری تو رسانه های اصول گرا پخش نشد
میتونم قسم بخورم اگه یکی از سران اصلاحات این حرف رو زده بود همه کفن پوش میومدن بیرون که وا اسلاما
قربوت اقا برم که خوب به همه ما حالی کرد کسی دردش امام حسین نیست .بخاطر جنجالی که واسه فوتبال راه انداخته بودن میگم .
رسانه های اصولگرا انشاا...که فردای قیامت منصور ارضی شفاعتتون کنه حیف اسم حاجی که اول اسم این شخص بگذاری
تیرداد مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
6
متاسفانه برخی مداخها بدلیل ایتکه کنترل احساس عوام وخواص را درزمان مداحی بدست میگیرند وآنهانیز به مناسبت مصیبت واردشده به اهل بیت دچار انقلاب روحی شده واشکی میریزند این موضوع حس غرور وکبر اکثرمداحان را برانگیخته وامر بر خودشان متشبه میگردد وحس خود برتربینی چنان در آنها تقویت میگردد که بخود اجازه میدهند خط قرمز هارا در نوردیده وبدون در نظرگرفتن جایگاه واندازه خود، مقام ومعصومیت ائمه را نیزهدف قرار داده واگر خود به مناسیتی فحاشی نموده اند بخود اجازه دهند که بدون دردست داشتن سند ومدرک تاریخی معتبربه شیوه همذات پنداری نعوذبالله این عمل را به نوامیس الهی مانند حضرت سیدالشهدا نیز نسبت دهند وآسوده خاطرباشند که هیچ مرجعی جرئت بازخواست آنهارا نداشته واگر به فرض محال احدی جسارت اعتراض یاشکایت داشته باشد حکم تبرئه!یا جریمه ای نقدی سبک!!برای خالی نبودن عریضه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
9
عجب مداح هایی داریم یکی فحاش هست یکی هفت تیر کش یکی به جای نوحه برای امام حسین، ترانه می خونه .... چشم نخورن!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
2
مجری برنامه هم یا بی سوادبوده که برنامرا قطع نکرده ویا زمینه خروج جوانان ازدین را فراهم میکنند وخواستند واکنش مردمرا بسنجند فحاشی گناه است امام معصوم که گناه نمیکند.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
1
عجب
نمونست
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
2
1
اتفاقا منصور ارزی بهترین و سیاست مدار ترین مداح است .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
1
2
متاسفانه ان قدر اين مداحان بي شعور را مردم وحكومت بالا بردند كه حالا هر چه زور مي زنند تا انان را پايين بياورند ،نمي توانند اگر ما به انان اين قدر رو نمي داديم حالا ان گونه پررو نمي شدند كه امام حسين (ع) را فحاش بنامند و هر گونه بي ادبي شان را توجيه كنند خدايا به تو پناه مي بريم از دست اين يزيديان حسين نما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
4
مطمینم دلیل پخش این فیلم جهل و بی سوادی اصحاب رسانه هم بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
5
اونوقت میگن چرا داعش دم از اسلام میزنه، وای به حال ما مردم که روز به روز جاهل تر میشیم،مطمینم دلیل پخش این فیلم جهل و بی سوادی اصحاب رسانه هم بوده
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
1
سلام مردم محترم دینداروفتی می خواهند ازفیوضات ماه محرم فیض ببرندبعضی ازمداحان خرافاتی وجوگیرفکرمی کنندازصداونازاینهاخوششان می آیا تجمع مردمی حامی خودمی دانند مردم فهیم بهترازهمه کس و ناکس و خوب وبدراتشخیص می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
2
کسانی که پای روضه این پیر... می نشینند عزا داری آنها قبول نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
0
عاشورا، آخرین سنگر اسلام است. قصد دشمن این است که خاکریزهای اسلام را به تدریج فتح کند. خوب دقت کنید که شبهه افکنی از کجا شروع شد ودر نظر دارد به کجا برسد. از بین خودمان نیز یارگیری می کنند از هر دو طرف. برای فتح آن سنگر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
4
1
ای کاش این طلبه سید به جای این همه مظلوم نمایی و اظهار فضل جواب این حرف مداح رو بدند که چرا امام حسین کلماتی که دشنام است به ظاهر رو بیان کردند؟
اینطور روضه خوندن و نقد رو همه بلدن
البته شما جهت تخریب این مداح بر کسی پوشیده نیست. و مشخص است اهدافتون چیه.
امیدوارم شجاعت تایید مطلب رو داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
8
1
یک تار موی گندیده مثل حاج منصور به کل شما مدعیان ارزش دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
چطوری ناشناس مدعی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
ایشون سرتاپا
محمد جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
افکارش هم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
2
صدا و سيما سخنان رئيس جمهور را سانسور ميكند ولي اجازه ميدهد بعضي از افراد هرچي از دهانشان درمي‌آيد را راحت از تريبون ملي بيان كنند . واقعا جاي تاسف است كه در ماه محرم از رسانه ملي توسط مداح مشهور و البته به امام حسين توهين ميشه . و كفن پوشان همه در خواب هستند ولي نه بيدار هستند ولي اينجا به نفع شان نيست كه عكس‌العملي نشان بدهند. خدا را شكر كه روز به روز بطالت راه اين مدعيان دروغين آشكارتر ميشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
3
الله اکبر
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
هرچه میکشیم از حماقت خودمان میکشیم حضرت علی نیز دلش از حماقت مردم پر بود و گرنه عده ای بیسواد که اسمشان را مداح گذاشته اند و برای ساعت میلیونی پول میگیرند تا هزاران مطلب غیر واقعی را به ائمه نسبت دهند و از اعتقادات مردم سوئ استفاده میکنند نمیتوانستند با حرفهای بی ربط مردم را سرکیسه کنند همین که وضعیت ما اینگونه است از حماقت خودمان است تاما سواری می دهیم انها به تاخت می روند
حسین
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
3
0
سلام به همه عزیزان و نور چشمان علی الخصوص عالم بزرگوار جناب اقای قاءم مقامی معروض میدارم همانطوری که مستحضرید از علمای دین انتظار بیشتری هست که سعه صدر داشته باشند و اگر کسی خطایی مرتکب شد بدون تفهیم اتهام حکم ندهند اینکه ما برای یک حرف استاد بزرگ و گرانمایه که عمرش رو صرف این روضه ها کردندبدون کوچکترین چشم داشت مادی لفظ بی سواد رو بکار ببریم کار پسندیده ای نیست دوما اگر ما راجع به همه مسایل دین همینطور دغدغه مند باشیم پسندیدست نه اینکه بصورت گزینشی مسایل رو مطرح و به اسم خدمت به اسلام در صفوف مسلمین تفرقه ایجاد و اب تو اسیاب دشمن بریزیم بارها بالای منابر از شما بزرگان شنیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
تازه غیر از فحش دادن هفت تیر هم میکشن،مداحا این روزها شدن مجسمه وقاحت
یکیشون بود عصر پنجشنبه توی حرم شاهچراغ نوحه میخوند؛ شب همون روز داشت توی یه روستایی نزدیک شیراز ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
2
وقتی طرف هفتیر کشی میکنه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
2
0
این یکی راببخشید دوبباره تکرارکردنگوییدمداح مشهوربگویید این شعراینجاصادق است. گرمعرفت دهندت بفروش کیمیارا ورکیمیادهندت بی معرفت گدایی ای مداح عزیزعزیزترین جایگاه رانزدفاطمه زهرا س داری کنترل کن خودت را
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
2
مداح مشهور !!!؟؟؟؟
کجاش مشهوره شاید بین فحاش ها مشهور باشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
مداح منفور
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
5
آخه اینا فقط ب مداحی ب چشم شغل نگاه میکنن.من که هیچ مداحی رو بجز آقای علیمی قبول ندارم زنده باشن الهییییی
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
5
آخه اینا فقط ب مداحی ب چشم شغل نگاه میکنن.من که هیچ مداحی رو بجز آقای علیمی قبول ندارم زنده باشن الهییییی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین