کد خبر: ۴۰۱۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

مدیرعامل باشگاه سپاهان: هوادارانمان را خوب می‌شناسم

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۴ وارد این باشگاه شده، گفت: هواداران سپاهان را به خوبی می‌شناسم و آن‌ها نیز باید بدانند که طاهری‌ها هدفی به جز کمک به سپاهان ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باقریان چند وقت پیش استعفا داد و بعد از جلسه‌ای که هیات مدیره داشت با این استعفا مدیرعامل باشگاه سپاهان: هوادارانمان را خوب می‌شناسمموافقت شد و در نهایت بنده به عنوان مدیر عامل انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه امیدوارم این تغییر شوک مثبتی را به تیم وارد کند، ادامه داد: در آستانه داربی اصفهان هستیم. شرایط سپاهان بسیار خوب است و این تیم زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پیگیری می‌کند و امیدوارم که این تیم بتواند هم در این بازی و هم در ادامه نتایج خوبی را بگیرد.

طاهری با بیان اینکه سپاهان الان تیمی جوان است، افزود: تیمی متحول شده هستیم اما با تغییراتی که ویسی داشته مطمئناً می‌توانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بنده از سال ۷۴ وارد این باشگاه شدم، افزود: از آن موقع تا الان با تمام اعضای هیات مدیره و مربیان کار کردم و هواداران این تیم را به خوبی می‌شناسم. آن‌ها نیز باید بدانند که طاهری‌ها هدفی به جز کمک به سپاهان ندارند.

طاهری تصریح کرد: برای به دست آوردن موفقیت باید همه مجموعه تلاش کنند. من تنها نمی‌توانم کاری را از پیش ببرم و همه از اعضای شرکت فولاد مبارکه که هزینه‌های این تیم را پرداخت می‌کند تا مربیان، بازیکنان و هوادارانی که ما را حمایت می‌کنند، باید همدل شوند تا سپاهان همیشگی را ببینیم و نتایج دلخواه‌مان را به دست آوریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
خدا را شکر من از صمیم قلبم برای محسن جان طاهری دعا میکنم .باقریان آبروی شهرمان رابرد عزت جوانان اصفهانی از بین رفت حالم ازش بهم میخوره اصلا دوست ندارم اسمشو دیگه بشنوم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین