کد خبر: ۴۰۱۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

حاشیه‌های پیش از بازی ایران-کره جنوبی(عکس)

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ با گلایه از برخی مسئولان گفت: شأن میزبانی جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی بیش از اینهاست.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در حالی که دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی ساعت 18:15 امروز آغاز می‌شود، اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از ساعت ابتدایی صبح در ورزشگاه حضور دارند. 

 

حجت‌الاسلام علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ یکی از این مسئولان است که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد واقعاً برای برخی رفتارها متأسفم، شأن میزبانی جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی بیشتر و بالاتر از اینهاست. با کمی مدیریت بهتر می‌توانستیم نمایش مطلوب‌تری از کشورمان به تیم ملی کره جنوبی و خبرنگارانشان ارائه کنیم، به طور مثال؛ تونل ورزشگاه آزادی متأسفانه کثیف است و حتی می‌توانستیم با یک تانکر آب، ورودی تونل ورزشگاه را تمیز کنیم و میزبانی بهتری از خبرنگاران کره‌ای و مسئولان همراه کره انجام دهیم. 

 

* مقابل در ورزشگاه تعداد اندکی از تماشاگران حضور دارند که منتظر باز شدن در ورزشگاه هستند. 

 

* در پارکینگ‌های ورزشگاه نیز تا این لحظه باز نشده و تعداد اندکی ماشین پشت درهای پارکینگ‌ها منتظر هستند. 

 

* نیروهای یگان ویژه و انتظامی در ورزشگاه مستقر شده‌اند. 

 

* مسئولان و پرسنل صدا و سیما مشغول نصب دوربین‌ها برای پخش مستقیم زنده این بازی هستند. 

 

* برخی از مسئولان صدا و سیما که در ورزشگاه آزادی حضور دارند، از برگزاری بازی در روز تاسوعای حسینی گلایه دارند و ناراحتند، آنها می‌گویند شاید لابی سعودی‌ها و بحرینی‌ها در برگزاری بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعای حسینی بی‌تأثیر نبوده است، ما اصلاً راضی نیستیم که در چنین روزی به ورزشگاه آزادی بیاییم، اما به اجبار باید در این روز به جای عزاداری، در ورزشگاه آزادی حاضر شویم. 

 

* شهرداری منطقه 22 و منطقه 5 ایستگاه‌های صلواتی را در درب‌های غربی و شرقی ورزشگاه برپا کرده‌اند تا از ساعت 12 به تماشاگران خدمات ارائه کنند. یک شرکت غذایی نیز در این ایستگاه‌های صلواتی حضور فعالی دارد. 

 

* تمامی پرچم‌های ورزشگاه آزادی به رنگ سیاه درآمده است و بر روی پیشانی طبقه دوم ورزشگاه نیز کتیبه‌های سوگواری امام حسین(ع) نصب شده است. 

 

* در حال حاضر مسئولان مشغول آماده‌سازی و رنگپاشی زمین چمن ورزشگاه آزادی هستند. 

 

*پرچم کوچکی از کره جنوبی در کنار پرچم های بزرگ فیفا و آی اف سی نصب شده پرچم ایران هم متاسفانه کوچک است.

 

*خبرنگاران کره ای تلویزیون شبکه جی تی وی سی هم به ورزشگاه آمدند. این شبکه پخش زنده بازی ایران و کره جنوبی را در کره بر عهده داره دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Philippines
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
8
حالا اين فوتبال شده خار چشم. اختلاس بي احترامي به امام حسين نيست؟ اين همه تو اين شباي مقدس يه مشت دختر و پسري كه درك نميكنن اين همه شماره رد و بدل ميكنن اين بي احترامي به امام حسين نيست؟بخدا امام حسين بيشتر از افراط ناراحته تا فوتبال.يا حسين
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین