کد خبر: ۴۰۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

رئال مادرید بلاخره پیروز شد

رئال مادرید پس از سه تساوی پیاپی در لالیگا با شکست رئال بتیس به پیروزی دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در آخرین بازی هفته هشتم لالیگا اسپانیا در روز شنبه رئال مادرید میهمان رئال بتیس بود. مادریدی‌ها توانستند با پیروزی پرگل 6 بر یک به تساوی‌های خود پایان دهند.

سفیدپوشان مادریدی خیلی زود به گل نخست دست یافتند. رافائل واران با پاس تونی کروس اولین گل بازی را دقیقه چهار به ثمر رساند. دومین گل تیم مادرید نیز توسط یک بازیکن فرانسوی به ثبت رسید. کریم بنزما باز هم با پاس کروس دروازه بتیس را باز کرد. در حالی که تنها پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود مارسلو گل چهارم را به ثمر رساند. در دقیقه آخر این نیمه ایسکو نیز گلزنی کرد. تنها بازیکن ناکام مادریدی‌ها در گلزنی کریستیانو رونالدو بود. ستاره پرتغالی دو فرصت گل داشت اما نتوانست از آن ها بهره ببرد.

در نیمه دوم میزبان یکی از گل‌ها را جبران کرد. آلوارو سخودو در دقیقه 56 دروازه تیم میهمان را باز کرد اما بتیس 6 دقیقه بعد گل پنجم را دریافت کرد. ایسکو با یک شوت سرکش دروازه این تیم را گشود. رونالدو بلاخره در دقیقه 78 پایش به گل باز شد. آلوارو موراتا که به جای بنزما به زمین آمده بود پاس گل را داد و در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر یک به پایان رسید.

مادرید با 18 امتیاز و تفاضل گل کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید در جایگاه دوم ایستاد. سویا با 17 و بارسلونا با 16 امتیاز به ترتیب رتبه‌های سوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین