کد خبر: ۴۰۲۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

وکیل رامین: مدارک جدید پرونده یاسین رامین از آلمان رسید

وکیل یاسین رامین گفت: مدارک جدیدی که از آلمان رسیده بود به بازپرس پرونده ارائه شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی تاکنون تغییری نکرده امیدواریم با این مدارک جدید قرار وثیقه کمتر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدشعبانی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به جلسه امروز بازپرسی پرونده یاسین رامین گفت: در جلسه امروز با بازپرس پرونده نماینده شاکی (شرکت تدارکات هلال احمر) نیز حضور داشت و مسایلی مطرح شد.

او افزود: در این میان مدارک جدیدی که از آلمان رسیده بود به بازپرس پرونده ارائه شد و با توجه به اینکه قرار وثیقه ۲۹ میلیاردی تاکنون تغییری نکرده، امیدواریم با این مدارک جدید قرار وثیقه کمتر شود.

وکیل یاسین رامین یادآور شد: هیات سه نفره کار‌شناسی مسئول رسیدگی به مدارک هستند و ما منتظر نظر تکمیلی آنها خواهیم بود. موکل بنده همچنان در بازداشت موقت است و تاکنون قادر به تودیع وثیقه ۲۹ میلیاردی نبوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت یاسین رامین ملاقاتی با خانواده داشته یا خیر گفت: بله، موکلم ممنوع الملاقات نیست.

شعبانی در مورد عنوان اتهامی موکل خود خاطرنشان کرد: اینکه مطرح می‌شود اتهام موکل بنده در رابطه به شیرخشک‌های آلوده بوده که معتقدم این موضوع به ایشان ارتباطی ندارد و از نظر ما اصلا مسایل مطرح شده اتهام نیست بلکه یک اختلاف حساب شش میلیاردی است.

وکیل یاسین رامین در پایان این را هم گفت: رامین همچنان در بازداشت موقت در اوین به سر می‌برد و اخیرا در بازی والیبال در زندان دچار شکستگی از ناحیه پا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین