کد خبر: ۴۰۲۵۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

مشکل نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با زنان چیست؟/ مادر ترامپ که‌بود و ترامپ چه‌رفتاری با او داشته؟+تصاویر

دیلی‌میل اشاره می‌کند که علیرغم همه صفات عالی مادر دونالد ترامپ، پدرش به او یاد داد که تنها برای ثروت و موفقیت شغلی احترام قائل باشد. ترامپ خود گفته است که بخشی از مشکل‌اش در ارتباط با زنان این بود که می‌دید آنان شبیه به مادرش نیستند بلکه در سطحی بسیار پایین‌تر از مادرش از نظر او قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌‌الملل- پس از طرح اتهام‌های سوء‌استفاده‌های‌ جنسی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان از زنان و رفتار تحقیر‌آمیز او شاید این سوال برای هر فردی مطرح شود که ترامپ با مادرش چه نوع رفتاری داشته است؟ «مری آن مک لئود» مادر دونالد ترامپ بوده است. زمانی که بدون پول به امریکا آمد دختری اسکاتلندی بود. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید به گفته اطرافیان خانواده ترامپ او با مادر خود همانند یک ملکه رفتار می‌کرده است و او را بر روی صندلی طلاکاری شده در اتاقی مجلل می‌نشانده است. ترامپ خود نیز گفته است که زندگی‌اش را مدیون مادرش می‌باشد و اگر او اکنون به این موفقیت رسیده به دلیل زحمات مادرش بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با اشاره به این‌که نگرش ترامپ درباره زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری به ضرر او تمام خواهد شد، می‌نویسد: «شاید برای‌تان عجیب باشد که بدانید مردی که چندین زن او را به آزار و اذیت جنسی  متهم کرده‌اند با مادرش رفتاری همراه با احترام داشته است.»

اما مادر ترامپ چگونه زندگی‌ای داشته است؟ گفته شده که او‌ همواره به کلیسا می‌رفته و زنی سخت‌کوش بوده است. او در سال ۲۰۰۰ میلادی در سن ۸۸ سالگی درگذشت. دونالد ترامپ خود گفته است که مادرش در هنگام ورود به نیویورک آن‌قدر فقیر بوده که کفش هم نداشته است اما در پایان عمر او محصولات برند «شانل» را به تن می‌کرده است. یکی از دوستان ترامپ درباره او می‌گوید: «همواره لاک قرمز بر روی ناخن‌هایش دیده می‌شد؛ زنی بی‌عیب و نقص بود، یک زن خانه‌دار امریکایی با همسری  ثروتمند. دونالد مادرش را می‌پرستید.»

با این حال، دیلی‌میل اشاره می‌کند که علیرغم همه صفات عالی مادر دونالد ترامپ، پدرش به او یاد داد که تنها برای ثروت و موفقیت شغلی احترام قائل باشد. ترامپ خود گفته است که بخشی از مشکل‌اش در ارتباط با زنان این بود که می‌دید آنان شبیه به مادرش نیستند بلکه در سطحی بسیار پایین‌تر از مادرش از نظر او قرار دارند.

مادر ترامپ در سال ۱۹۱۲ میلادی در روستای کوچکی در اسکاتلند بدنیا آمد و پدر او ماهیگیر بود اما اقتصاد آن منطقه با از دست دادن مردان محلی در جنگ جهانی اول تقریبا نابود شد. او به همراه سه خواهرش برای شروع زندگی جدید به دلیل فقر اقتصادی به امریکا مهاجرت کردند. همین موضوع سبب شده است تا منتقدان موضع مخالفت ترامپ با مهاجرت را مسخره بدانند و بگویند که چگونه زمانی که مادر او خود یک مهاجر به امریکا بوده، او با مهاجران مخالفت می‌ورزد و خواستار کشیده‌شدن دیوار در مرز مکزیک و امریکا شده است. مادر ترامپ چهار سال پیش از آشنایی با فرد ترامپ، پدر دونالد به عنوان یک خدمتکار کار می‌کرد. فرد پدر ترامپ که چند سال پیش از آن در جریان شرکت در تظاهرات گروه نژادپرست و ضد‌سیاه پوست کوکلاکس کلان بازداشت شده بود، پس از رقص با مری به خانه می‌رود و به پدر و مادرش می‌گوید که می خواهد با او ازدواج کند. آنان در سال ۱۹۳۶ میلادی ازدواج کردند. مری در سال ۱۹۴۲ میلادی شهروند امریکا شد.

مشکل نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با زنان چیست؟/ مادر ترامپ که‌بود و ترامپ چه‌رفتاری با او داشته؟+تصاویر

مشکل نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با زنان چیست؟/ مادر ترامپ که‌بود و ترامپ چه‌رفتاری با او داشته؟+تصاویر

مشکل نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با زنان چیست؟/ مادر ترامپ که‌بود و ترامپ چه‌رفتاری با او داشته؟+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
6
تا حالا دقت كرديد حتى شرور ترين ادمها وقتى كنار مادرشون مى ايستن چقدر مؤدب ومحجوب مى شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
1
واقعا مادرش خیلی با هیبت و دوست داشتنی هس و به عکس دو تاشون نگاه می کنم، یاد مادر خودم می افتم. حق داره مادرش رو بپرسته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین