کد خبر: ۴۰۲۵۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

دیلی‌میل: زندگی لوکس برخی نزدیکان اسد در اروپا+تصاویر

این روزنامه مدعی است که برخی نزدیکان بشار اسد با خیال راحت در قصرهای‌شان در لندن و پاریس به سر می‌برند و با خودروهای لوکس سوپر اسپرت به جاهای مختلف می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- روزنامه بریتانیایی «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی، مدعی شده است: در حالی که جنگ در حلب به اوج خود رسیده است، برخی یاران و نزدیکان بشار اسد رییس‌جمهوری سوریه زندگی لوکسی در پاریس و دیگر شهرهای اروپایی دارند. این روزنامه مدعی است که آنان با خیال راحت در قصرهای‌شان در لندن و پاریس به سر می‌برند و با خودروهای لوکس سوپر اسپرت به جاهای مختلف می‌روند.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز؛ این روزنامه اشاره می‌کند در میان این افراد خوش‌شانس‌ترین آنان نزدیکان و بستگانی هستند که از سال ۱۹۷۰ میلادی به تاسیس خاندان اسد کمک کرده‌اند. رفعت اسد برادر حافظ اسد و عموی بشار اسد، مصطفی طلاس نظامی بلندپایه سوری که در فاصله سال‌های ۱۹۷۲ تا ۲۰۰۳ میلادی وزیر دفاع سوریه بود و از نزدیکان حافظ اسد بوده است‌ و عبدالحلیم خدام که در فاصله سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۵ میلادی معاون رییس‌جمهوری و از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۴ میلادی وزیر امور خارجه سوریه بوده است. اکنون زندگی لوکسی در غرب دارند و همگی از وابستگان به خانواده اسد هستد.

دیلی‌میل در ادامه اشاره می‌کند که رفعت اسد عموی بشار اسد اکنون خانه‌ای با 9 اتاق خواب در لندن دارد. اکرم نوه مصطفی طلاس وزیر دفاع سابق سوریه نیز در شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های خود که غرق در ثروت عظیمی است را نشان می‌دهد.

او در تصاویر هیچ اشاره‌ای به مشکلات کنونی در سوریه و جنگ آن نمی‌کند و رانندگی خود در خودروهای بوگاتی و فراری را نشان می‌دهد؛ عکس‌هایی نیز از او اسلحه‌بدست منتشر شده‌اند. ناهید دختر طلاس نیز که شوهرش از تاجران خرید و فروش  اسلحه و سعودی بود و فوت کرده است با پول به ارث رسیده از او در پاریس میزبان مهمانی‌های بزرگ است.

دیلی میل در ادامه به عبدالحلیم خدام پرداخته است که دست راست جافظ اسد در دهه هفتاد میلادی بود و در اتحاد میان ایران و سوریه نقش موثری داشت. او در ویلایی در پاریس زندگی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
5
همیشه همین بوده
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
4
بر سياست لعنت كه اشك بچه هاي سوريه براش اهميتي نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
2
0
اينها چه ربطي به اسد داره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین