کد خبر: ۴۰۲۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

مجسمه نامتعارف کلینتون دردسرآفرین شد +تصاویر

گروهی از مخالفان "هیلاری کلینتون" مجسمه‌ای نامتعارف از وی را در مرکز شهر نیویورک قرار دادند که درگیری خیابانی به راه انداخت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، گروهی از مخالفان "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مجسمه‌ای نامتعارف از وی نزدیک یکی از ایستگاه‌های مترو شهر نیویورک نصب کردند که جنجال و درگیری شدیدی میان مردم حاضر در صحنه به راه انداخت.

کلینتون

این دومین بار است که گروهی ناشناس اقدام به ساخت مجسمه‌ای عریان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نصب آن در محله منهتن می‌کنند. در ماه اوت هم یک هنرمند مجسمه‌‌ای عریان از "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری، در ابعاد واقعی ساخته و در منهتن نصب کرده بود. مجسمه ترامپ نیز حواشی زیادی به دنبال داشت و در نهایت به دست کارگران شهری جمع‌آوری شد.

مردم با مجسمه نامتعارف کلینتون متفاوت با مجسمه ترامپ برخورد کردند. زمانیکه مجسمه عریان ترامپ در شهر نصب شده بود گروهی از اراذل با آن عکس سلفی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند؛ اما مردم در مواجه با مجسمه کلینتون تلاش کردند آن را پوشانده و هرچه سریعتر از محل دور کنند.

کلینتون

گروهی معترض با نام "ایندیکلاین" در ساخت مجسمه عریان ترامپ نقش داشتند؛ اما هنوز فرد یا گروهی مسئولیت ساخت مجسمه کلینتون را نپذیرفته است.

کمپین انتخاباتی کلینتون حاضر به اظهار نظر درباره این حادثه نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
8
4
شاید زمانی سردمداران آمریکا که بد و بدتر را برای ریاست جمهوری کشوری بزرگ اما کوچک انتخاب می کنند برسد که دست از لااوبالیگری بردارند و برای انتخابات رییس جمهوری آمریکا فردی لایق را کاندید کنند، که سرشان به تنشان به ارزد. و از این همه مسائل حاشیه ای و تنش زا در کشورشان جلوگیری کنند. البته آمریکا کشوری نیست که مثل بچه آدم سرش تو کارش خودش باشد. دوست دارد، رییس جمهوری را انتخاب کند که به همه چیز همه کس کار داشته باشد و خود را دایه تمام کشورها بنماید. شر بودن در آمریکا یک سنت حسنه محسوب می شود و کاری هم نمی توان کرد مگر اینکه این نود و نه درصد که همگی از کسانی هستند که به آمریکا کوچ کرده و آنجا را محلی برای بدست آوردن رویاهای خود انتخاب کرده اند. و اگر دقیق به اصل و نصبشان نگاه کنی می بینی که محل تولدشان در کجا بوده و اکنون جویای نام هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین