کد خبر: ۴۰۳۰۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵
طی ماه گذشته روی داده است

مرگ 33 نفر در سوانح رانندگی زنجان

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش سه نفری تلفات حوادث رانندگی شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در ماه گذشته 33 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با فارس آمار تلفات تصادفات رانندگی شهریور ماه سال جاری را 33 نفر اعلام و اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش 8.33 درصدی یافته است.

وی به تلفات سه نفری کودکان زیر 10 سال در سوانح رانندگی ماه گذشته در سطح استان زنجان اشاره و اضافه کرد: 11 نفر از مجموع تلفات 33 نفری شهریور ماه سال جاری هم زن بوده‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه در شهریور ماه سال جاری سه نفر در تصادفات رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: 25 نفر از مجموع 33 نفری تلفات در تصادفات برون شهری و پنج نفر هم در سوانح رانندگی محورهای خاکی جان خود را از دست داده‌اند.

ستاره با اشاره به اینکه 17 نفر از تلفات تصادفات رانندگی ماه گذشته در محل وقوع حادثه روی داده است، ابراز کرد: یک نفر از تلفات در حین انتقال و 15 نفر هم در مراکز درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

وی به مرگ 5 دانش‌آموز در سوانح رانندگی شهریور ماه استان زنجان اشاره و تاکید کرد: این آمار در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته دو نفر افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه 16 نفر از تلفات تصادفات رانندگی ماه گذشته در حین وقوع حادثه راننده بوده‌اند، ابراز کرد: از مجموع 33 نفر تلفات این حوادث در هنگام روی دادن اتفاق، دو نفر عابر و 15 نفر هم سرنشین بوده‌اند.

ستاره با تاکید بر اینکه بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی طی ماه گذشته در محدوده شهرستان زنجان روی داده است، ادامه داد: 13 نفر از مجموع 33 کشته این حوادث در محدوده این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی به وقوع هفت مورد از تلفات سوانح رانندگی شهریور ماه در شهرستان ابهر طی ماه گذشته اشاره و تاکید کرد: سهم شهرستان‌های خدابنده، خرم‌دره و ماهنشان از تلفات 33 نفری شهریور ماه به ترتیب 6، 6 و یک نفر بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان خودروهای سواری را با 15 مورد درگیرترین خودرو در تصادفات شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: موتورسیکلت‌ها در وقوع 12 مورد از تلفات سوانح رانندگی این ماه درگیر بوده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین