کد خبر: ۴۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

تمرکزی که ماهینی را ناکام کرد+عکس

حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس که یکی از بهترین پنالتی زن های لیگ فوتبال ایران است، امروز پنالتی خود را به طرز عجیبی هدر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مدافع راست پرسپولیس که بازگشتی درخشان به ترکیب این تیم داشته می توانست در دومین هفته پیاپی با ضربه پنالتی گلزن تیمش لقب گیرد که این بار با بدشانسی و شاید هم بی دقتی ضربه اش به خارج رفت.

ماهینی که در برابر قشقایی یکی از پنالتی زنان مطمئن پرسپولیس بود که توانست ضربه اش را گل کند، در دیدار برابر نفت تهران نیز گلزن تیم از روی نقطه پنالتی لقب گرفته بود و بعد از اعلام پنالتی روی علیپور به نظر می رسید زننده گل تساوی این تیم باشد که البته آن را از دست داد.

تمرکزی که ماهینی را ناکام کرد+عکس
 
در از دست دادن این ضربه شاید بتوان نقش حواشی اتفاق افتاده در طول هفته گذشته را در آن بی تاثیر ندانست؛ جایی که این بازیکن با هجمه اخبار پیاپی در خصوص شرایط در سمت راست دفاعی و رابطه خودش با رضائیان پشت سر گذاشته بود و این مساله تمرکزش را گرفته بود.

به گزارش ورزش سه،پرسپولیسی ها که در فصل گذشته با بی تجربگی پنالتی های زیادی را از دست داده بودند، در این فصل باید حسابگرانه و با تمرکز بالا از فرصت ها سود ببرند و مسلما از دست دادن این موقعیت ها می تواند شرایطی مشابه فصل گذشته را برای آنها تکرار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین