کد خبر: ۴۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

جشنواره گل یونایتد در اولدترافورد در شب توقف رم و شکست آلکمار

منچستریونایتد در اولدترافورد جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه چهار بر یک برابر فنرباغچه به پیروزی رسید اما آلکمار برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس تن به شکست داد و رم هم در خانه متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا با انجام ۱۲ دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در اولدترافورد از فنرباغچه ترکیه پذیرایی کرد و توانست پیروزی پر گلی را به دست آورد.

شاگردان ژوزه مورینیو با نتیجه چهار بر یک پیروز این دیدار حساس شدند. پل پوگبا (دو بار)، آنتوان مارسیال و لینگارد گلزنان شیاطین سرخ در این دیدار بودند و ۲ گل از این چهار گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. تک گل فنرباغچه  را روبین فان‌پرسی، مهاجم سابق منچستریونایتد به ثمر رساند که با تشویق حاضران در ورزشگاه به ویژه سر آلکس فرگوسن همراه شد.

منچستر یونایتد با این پیروزی ۶ امتیازی شد و بعد از فاینورد در رده دوم جدول رده‌بندی گروه قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه فاینورد توانست با یک گل زوریا را شکست دهد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس رم در خانه از آستریا وین پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید. گل‌های رم را در این دیدار استفان الشعراوی (دو بار) و فلورنزی به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه آستریا وین با نتیجه دو بر یک ویکتوریا پلژن را از پیش رو برداشت. در این گروه آستریا وین با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و رم هم با ۵ امتیاز در جایگاه دوم است.

به گزارش ایسنا، آلکمار در غیاب جهانبخش ناامید کننده ظاهر شد و با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه خانگی خود برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس تن به شکست داد تا با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گیرد و شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

نتایج دیگر دیدارها

المپیاکوس ۴ - آستانه ۱
یانگ بویز ۳ - آپوئل نیکوزیا ۱
سن‌اتین یک - گابالا صفر
ماینتس یک - اندرلخت یک
آلکمار یک - مکابی ۲
 دانداک یک - زنیت ۲
راپیدوین یک - ساسولو یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین