کد خبر: ۴۰۳۱۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
گزارش تصویری اجرای نمایش «بریدگی‌ها» در تالار قشقایی

جسد مرد مجهول‌الهویه در خانه‌ای با چند زن+تصاویر

نمایش «بریدگی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رضا شاهبداغی به روایت داستان جسد مردی مجهول‌الهویه در خانه‌ای با حضور چند زن می‌پردازد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تئاتر شهر، در تازه‌ترین پروژه خود میزبان نمایش «بریدگی‌ها» شده است. این نمایش به بخشی از تاریخ معاصر ایران در دهه 50 می‌پردازد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای را برای خانواده‌ای می‌آورند. در این خانه تنها چند زن هستند و با ورود جسد آن مرد، این زنان بخشی از زندگی خودشان را روایت می‌کنند.» 

نمایش «بریدگی‌ها»، اجرایی از گروه بزرگراه به نویسندگی و کارگردانی رضا شاهبداغی است که در قالب مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تا 11 آبان هر روز ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین،دیگر اجراهای سالن قشقایی تا تاریخ 11 آبان، نمایش «زمستان» به نویسندگی و کارگردانی باقر سروش و «گور به گور» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی حمید مرادویسی هر دو از گروه نمایش بزرگراه است. در بخش پژوهش نیز علاوه بر برگزاری نشست‌هایی با حضور اساتید دانشگاه، دو اجرا-پژوهش «اُموفاجیا» و «هذیان یک خفته» حاصل کار گروه رزونانس روی صحنه می‌روند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین