کد خبر: ۴۰۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

صادرات 1500 دستگاه خودر از محصولات سایپا به عراق

معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه صادرات محصولات گروه سایپا به عراق از نیمه دوم مهرماه امسال از سر گرفته شده است، افزود: تا پایان آبان ماه 1500 دستگاه خودرو به این کشور ارسال خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایپا نیوز، «محسن جوان» افزود: با پیگیری و تلاش های صورت گرفته برخی موانع حذف شده و صادرات محصولات گروه خودرو سازی سایپا به عراق بار دیگر رونق یافته است.
وی با بیان اینکه سایپا در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات غیرنفتی را مد نظر قرار داده است، افزود: شرکت سایپا با رفع موانع و غلبه بر مشکلات موجود، توانسته تعداد 1500 دستگاه خودرو سایپا 131 و محصول جدید آریو را در قالب تاکسی و سواری به بازار عراق صادر کند.

جوان با اشاره به رکود اقتصادی و بحران منطقه ای تصریح کرد: با وجود کاهش چشمگیر آمار واردات خودرو در بازار عراق به ویژه تعلیق قانون واردات خودرو به صورت SKD از طرف دولت این کشور، گروه خودروسازی سایپا توانسته در مذاکرات مثبت با مسوولان عراقی و جلب نظر آنان، برنامه صادرات تعداد 1500دستگاه از سری خودروهای سایپا 131 و آریو را تا پایان آبان ماه سال جاری در دستور کار خود قرار دهد.

معاون صادرات سایپا با بیان اینکه صادرات این محصولات به صورت مرحله ای و در بازه زمانی یک ماهه پس از اخذ فروش حاصل شده است، افزود: صادرات از نیمه دوم مهرماه آغاز و تا پایان آبان ماه ارسال آن صورت خواهد گرفت.

جوان تاکید کرد: با توجه به محبوبیت محصولات گروه سایپا در کشور عراق، پیش بینی می شود صادرات این شرکت در نیمه دوم سال از رونق بیشتری برخوردار باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین