کد خبر: ۴۰۳۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
زهیوی:

شادی گلم معنی‌دار بود

زهیوی می گوید من و بیرانوند نسبت به هم شناخت داشتیم، او فکر می کرد که من توپ را از بالای سر مدافعان میفرستم اما او را غافلگیر کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
زهیوی درباره بازی با پرسپولیس، حواشی و اتفاقات این بازی گفت: ما همه می دانستیم بازی سختی برابر قرمزپوشان خواهیم داشت، آنها از اواسط فصل قبل متحول شدند اما دیدید که تیم پرسپولیس برابر ما کم آورد. در نیمه اول همه کار کردیم اما خب هرکس اشتباه می کند و به نظر من روز بد داوری بود.
 
از آقای غیاثی گله دارم
من نمی دانم چگونه آقای غیاثی گفت که خطا روی من پنالتی نبود، احمد زاده بی محابا جلوی من را گرفت و مطمئن باشید پنالتی بود. من اصلا خودم را به عمد روی زمین نینداختم. البته برای این کارشناس احترام قائلم اما اشتباه تشخیص داد.

شادی گلم معنی دار بود
 
برای رامین خیلی خوشحال شدم
من در تیم ملی با رضاییان هم بازی هستم و اینکه به بازی آمد من را خوشحال کرد. امیدوارم در تیم ملی و پرسپولیس بتواند این روند رو به رشد را ادامه بدهد.
 
بیرانوند را می شناختم
من با بیرانوند چندین سال است که رفیق هستم و هم تیمی بوده ام. هر دو نسبت به هم شناخت داشتیم، او فکر می کرد که من توپ را از بالای سر مدافعان می فرستم اما او را غافلگیر کردم.
 
شادی گلم معنی دار بود
من پیش از بازی گفته بودم بیرانوند آماده باشد و بعد از این مصاحبه بسیاری در پیجم آمدند و توهین کردند. آن شادی گل مربوط به آنهایی بود که به من توهین کردند و گفتند تو نمی توانی این کار را بکنی.گلم را به مرتضی شریفی آن پسر معصوم سرطانی که قبل از بازی در میدان آمده بود تقدیم می کنم.
 
 بی پولی بیداد می کند
شما ببینید من 6-7 ماه است پولی نگرفته ام و تنها بخاطر تعصب و غیرتم نسبت به تیم استانم و پورموسوی بازی می کنم. مطمئن باشید اگر پورموسوی از تیم ما برود، من هم می روم. هیچ کس جز پورموسوی نمی تواند با استقلال خوزستان موفق باشد.
 
پورموسوی از مظلومیت خوزستان دفاع کرد
جو بسیار بدی علیه پورموسوی ایجاد شده است، ما در این بازی مورد ظلم واقع شدیم. او حق داشت و حرف بدی نزد. او تنها گفت امکانات تیمی مانند پرسپولیس بسیار بیش تر از ما است.او از مظلومیت خوزستان دفاع کرد و هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارد.
 
اتفاقات غدیر مرا عذاب داد
در بازی اتفاقاتی افتاد که مرا عذاب داد. اکثرا خوزستانی بودند و این اتفاقات درست نیست. بالاخره هرکس طرفدار تیمی است و بهتر است در کنار هم تنها تیم خود را تشویق کنیم.
 

می خواستند اخراج شوم
من هیچ بحثی با سید جلال و کامیابی نیا نداشتم اما آنها داد زدند و قصد داشتند کاری کنند که داور من را اخراج کند و خوشحالم این اتفاق نیفتاد. سید جلال بزرگ ماست و برای او احترام قائلم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین